  • 21. Data: 2002-09-23 09:55:09
    Temat: Re: Powód - Pozwany
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > jak nie masz co robić z czasem to polecam pobawić sie w sąd ...

    Między innymi przez sąd mam zajęty czas ;-))

    (nie złość się na mnie :->
    - no chyba że jesteś sędziną w sprawach rodzinnych - to rozumiem
    (możesz być na mnie wściekła) - z takiego jak ja to tylko pasy drzeć
    ;-))) )

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 22. Data: 2002-09-23 10:28:28
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > nie jestem wściekła :-) ale są rzeczy, których nie przeskoczysz
    nawet taki
    > jak Ty fakt krwi napsujesz :-) ale nie przeskoczysz... poźniej
    wydasz opinie
    > o niesprawiedliwości ;-))))

    Gdy się "bawię" to nie oceniam
    Gdy "oceniam" to się nie bawię

    ;-)))

    A "a propos" ocen to proszę o ocenę takiej sytuacji:

    'podczas przeszukania zabezpieczono (zabrano na komisariat) sprzęt
    elektroniczny mimo oświadczenia oskarżonego że nie jest on ani jego
    własnością ani przedmiotem sprawy. Sprzętu nie zwrócono DO CZASU
    ZAKOŃCZENIA ROZPRAWY mimo że właściciel oświadczył że to jego a nawet
    POWÓD oświadczył że to nie jest przedmiot sprawy!!!! - efekt komputer
    po dwóch latach zalegania w depozycie był moralnym szmelcem'

    A teraz proszę o ocenę 'sprawiedliwości'

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 23. Data: 2002-09-23 10:55:04
    Temat: Odp: Powód - Pozwany
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:9...@2...17.138.62...
    > 'podczas przeszukania zabezpieczono (zabrano na komisariat) sprzęt
    > elektroniczny mimo oświadczenia oskarżonego że nie jest on ani jego
    > własnością ani przedmiotem sprawy.

    oświadczenie nie wystarczy w takiej sytuacji a ponadto trudno oceniać
    sytuacje znając suche fakty...przeszukano - zatrzymano ...
    na kompie nawet,który nie był twój mogły być zawarte dowody w postaci treści
    wnoszące do sprawy wiele nowego...

> [...]
    > POWÓD oświadczył że to nie jest przedmiot sprawy!!!! - efekt komputer
    > po dwóch latach zalegania w depozycie był moralnym szmelcem'

    na postanowienie o przeszukaniu czy zatrzymaniu służyło zażalenie jeśli było
    bezprawne...
    dlaczego dowód rzeczowy zalegał w sprawie aż 2 lata?
    wydano chyba decyzje w wyroku odn. dowodu rzeczowego,który po prawomocności
    orzeczenia można było odebrać?

    żeby ocenić taką sprawę należaloby poznać jej szczegóły...

    Sandra

  • 24. Data: 2002-09-23 13:09:54
    Od: "Qwax" <...@...Q>

> [...]
    > wnoszące do sprawy wiele nowego...
    >
    > Sprzętu nie zwrócono DO CZASU
    >
    > na postanowienie o przeszukaniu czy zatrzymaniu służyło zażalenie

    Zostało złożone - właściciel został przesłuchany, powód został
    przesłuchany WCZEŚNIEJ - okazano mu sprzęt - stwierdził że nie jego!!!
    a mimo to prokurator (sąd - juz nie pamiętam) nie wydał zgody na
    wydanie. Sprawa dotyczyła sprzętu (ale nie tego) i jego 'zaginięcia'.
    Nie dotyczyła ani TEGO sprzętu ani jego właściciela.

    > dlaczego dowód rzeczowy zalegał w sprawie aż 2 lata?

    Bo sie nie dało w żaden sposób go wyciągnąć wcześniej aż uprawomocnił
    się wyrok.

    > wydano chyba decyzje w wyroku odn. dowodu rzeczowego,który po
    prawomocności
    > orzeczenia można było odebrać?

    No i własnie minęły dwa lata (prawie)

    > żeby ocenić taką sprawę należaloby poznać jej szczegóły...

    Znam - sprzęt wyrzuciłem

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 25. Data: 2002-09-23 13:32:00
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@2...17.138.62...
    > Znam - sprzęt wyrzuciłem

    jeśli nie było to zgodne z prawem? to dlaczego nie walczono o odszkodowanie?

    Sandra

  • 26. Data: 2002-09-23 14:37:03
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > jeśli nie było to zgodne z prawem? to dlaczego nie walczono o
    odszkodowanie?

    Ha! Ha! Ha!

    Bo gdyby mnie było stać na adwokata to nie zaprzątałbym sobie głowy
    takimi 'gównianymi' stratami.

    Pozdrawiam
    Qwax

    Ps. Po tym Twoim liście zaczynam w Ciebie wątpić - na jakim świecie ty
    żyjesz?