  • 11. Data: 2003-06-13 15:13:25
    Temat: Re: Obowiązek alimentacyjny - pytanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Sandra, ale Ty znalazłaś podstawę do mojej tezy, a mnie interesowała
    podstawa twierdzenia Rafała z tą pełnoletniością i tych 5 lat.

  • 12. Data: 2003-06-13 16:21:04
    Temat: Odp: Obowiązek alimentacyjny - pytanie
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bccs6m$ie0$...@i...gazeta.pl...
    > Sandra, ale Ty znalazłaś podstawę do mojej tezy, a mnie interesowała
    > podstawa twierdzenia Rafała z tą pełnoletniością i tych 5 lat.

    Rafałkowi z lekka się coś pomerdało ...jakiś kościółek drewniany i dzwony
    bim bom :-)

    Sandra