  • 1. Data: 2003-06-11 17:45:26
    Temat: Drobne przekroczenie terminu wypowiedzenia
    Od: Maciej Wegorkiewicz <w...@d...interia.pl>

    Hej,

    Mam pytanie: mialem zarejestrowana domene internetowa w NASK.
    Przeslalem im fax ze rezygnuje z niej, ale kilka dni po rozpoczeciu
    kolejnego okresu abonamentowego. Teraz kobitka zada ode mnie zaplaty za
    caly ten okres (mimo ze od razu mi domene usuneli).

    Podstawa jest ten regulamin:
    http://www.dns.pl/zasady-p.html

    Tam jest napisane ze placi sie z gory za caly okres (w pkt 3).

    Czy nie mam szans i powinienem im zaplacic, czy istnieja jakies przepisy
    ze do wypowiedzenia takiej umowy moge "zuzyc" kilka dni?

    Maciek