  • 81. Data: 2004-03-05 21:41:58
    Temat: Odp: Komornik i MPK
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik NoMAD <n...@W...TO.gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c2ar7a$dl0$...@i...gazeta.pl...

    > Wznowieniem jakiej sprawy? Wyrok zapadl - co chcesz wznawiac? 10 lat po
    > prawomocnym wyroku i przedawnione. Obojetnie co komornik bedzie robil -
    ma
    > 10 lat.

    Ty juz nie wiesz co było tematem dyskusji i zaczynasz bredzić .
    Sprawdź sobie !!!!!!!
    Jaki wyrok bałwanie !!! Dopiero wszczęta sprawa o wyegzekwowanie kary
    za jazdę na gapę w autobusie .
    Przestań wąchać klej !!!!!!!!
    10 lat po prawomocnym wyroku to może ty wąchaczu jesteś .
    Nie wąchaj i nie pij więcej !!!!!!!!!

  • 82. Data: 2004-03-05 21:50:57
    Temat: Re: Komornik i MPK
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ma
    >
    > Ty juz nie wiesz co było tematem dyskusji i zaczynasz bredzić .

    Gdybys nie nadrabial braku inteligencji inwektywami rzucanymi na oslep to
    moze bys zrozumial watek tego postu...
    Male ulatwienie:
    1 przeczytaj tytul posta
    2 przeczytaj posta
    3 pomysl
    4 policz do 10 i pomysl
    5 jesli nie dzial to pomysl jeszce raz i tak do skutku

    * * *

    nadal nic?... czemu mnie to nie dziwi?..

    6- jak myslisz co to za facet ktory przyszedl z informacja o postepowaniu?

    * * * *

    nadal nic?

    7 - to przeczytaj cymbale drugi post autora. Jak byk stoi napisane
    cytuje:"To byl komornik - spisal protokol i stwierdzil [...]" koniec cytatu.

    Wiec zanim zaczniesz kogos obrazac i rzucac sie po prostu skup sie i
    doczytaj do konca.

    --
    NIE - Pozdrawiam

    NoMAD

  • 83. Data: 2004-03-05 21:58:03
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik NoMAD <n...@W...TO.gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c2as01$g5e$...@i...gazeta.pl...

    > Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ma. Powinna informowac sad i komornika o kazdej zmianie miejsca
    > zamieszkania.
    Głąb jesteś bo jak wyjeżdżała to ani sąd ani komornik jeszcze jej nie
    znali
    bo jeszcze nie było sprawy .

    > Jesli tego nie zrobi, a nie poda adresu dla doreczen (osoby upowaznionej
    do
    > odbioru pisma) to pismo wyslana na dotychczasowy adres pozostawia sie w
    > aktach sprawy ze skutkiem doreczenia.
    No właśnie , do akt a akta do piwnicy .Komornik jest bezsilny .Jak nie
    zostawiła upoważnienia to CO ? Jaki paragraf jej zagraża , co?????
    Kicha .

    I sprawa zdycha .Bo nie wiadomo czy wróci .

    > Wiec twierdzenia o tym ze odebranie przez kogos pisma skierowanego do
    niej
    > bedzie skutkowalo domniemaniem odebrania pisma przez nia jest
    bezsensowne.

    A nie , bo będzie wtedy nowe wezwanie i niemiła wizyta komornika
    a tego rodzina sobie nie życzy !!!

    > Nie odpowiadasz na pytanie: czym moze grozic na tym etapie postepowania
    > skuteczne doreczanie pism do rak osoby upowaznionej do ODBIORU tychze
    pism?

    j.w.

    > A ty daruj sobie te uszczypliwosci.

    To nie popisuj sie błędnymi radami

  • 84. Data: 2004-03-05 22:00:29
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

> [...]
    > dyskusyjnych napisał:c2as01$g5e$...@i...gazeta.pl...

    > Głąb jesteś bo jak wyjeżdżała to ani sąd ani komornik jeszcze jej nie

    Wiesz co? Po twoim ostatnim poscie odechcialo mi sie ciebie karmic.

    --

    NoMAD

  • 85. Data: 2004-03-05 22:01:44
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

  • 86. Data: 2004-03-05 22:11:57
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik NoMAD <n...@W...TO.gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c2aso2$j8q$...@i...gazeta.pl...

    Jesteś otumaniony wąchacz i przeczytaj od początku bo bredzisz !!
    Jakaś niedojda z ciebie .To co napisałeś tyczy się ciebie ,głąbie .

  • 87. Data: 2004-03-05 22:14:09
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

> [...]
    > >
    > Jesteś otumaniony wąchacz i przeczytaj od początku bo bredzisz !!
    > Jakaś niedojda z ciebie .To co napisałeś tyczy się ciebie ,głąbie .

    PLONK

  • 88. Data: 2004-03-05 23:58:41
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>

    On Thu, 04 Mar 2004 19:54:28 +0100, Marcin wrote:

    > To byl komornik - spisal protokol i stwierdzil ze teraz sa takie przepisy ze
    > nawet jak nie jest zapisane nic na siostre to i tak moze zajac np
    > telewizor...

    Jakie przepisy? Że odpowiadasz całym swoim majątkiem za osobę, która jest
    u Ciebie zameldowana?
    Nie, nie ma takich przepisów.
    Że musisz mieć
    rachunki na wszystkie swoje rzeczy w domu, bo jak nie, to komornik ma
    prawo domniemywać, że należą do dłużnika, bo jest tam zameldowany?
    Nie, nie ma takich przepisów.
    Do zameldowania wystarczy oświadczenie siostry, że gdzieś mieszka. Jej
    oświadczenie nie może być podstawą do obciążania Ciebie jej długami. Co do Twojego
    majątku, to powinieneś oświadczyć komornikowi (najlepiej poleconym, na
    piśmie, bo inaczej licz się z tym, że tego nie zanotuje) że rzeczy
    znajdujące się w Twoim domu są Twoją własnością, więc jako majątek
    należący do osoby trzeciej nie podlegają egzekucji. Jeśli komornik jest
    innego zdania, to niech zapłaci z własnego majątku.

    >Jesli chodzi o sfistki to dostalem dwa. 1 to Zawiadomienie o
    > wszczeciu postepowania egzekucyjnego,

    które nie dotyczy Twojego majątku. Jeśli nie chcecie płacić za
    siostrę, to napiszcie j.w. Inna sprawa, że jak siostra wyjechała za
    granicę i nie mieszka, to właściciel mieszkania miał obowiązek ją wymeldować, jeśli
    wyjechała na stałe.
    > 2 to wezwanie do stawienia sie w
    > biurze Komornika i zaplaty. pozdrawiam
    Czy one były wystawione na Ciebie? Nie, na siostrę. Więc Cie nie
    dotyczą. Inna sprawa, że jeżeli siostra zamierza wracać, to możesz
    zapłacić za siostrę, żeby nie miała kłopotów.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 89. Data: 2004-03-06 03:09:21
    Temat: Re: Odp: Komornik i MPK
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bubu wrote:

    > Nie ma takiego obowiązku .
    [ciach niemerytoryczne obrażanie innych]

    Tak w kwestii formalnej: owszem, obowiązku upoważniania kogoś do
    odbierania korespondencji nie miała. Ale miała obowiązek wymeldowania
    się. Patrz: ustawa 'o ewidencji ludności i dowdach osobistych', art.15,
    ust.3:

  • 90. Data: 2004-03-06 09:08:09
    Temat: Odp: Odp: Komornik i MPK
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:c2bfcs$12dg$...@n...ipartners.pl...

> [...]
    > odbierania korespondencji nie miała.

    Ale miała obowiązek wymeldowania
    > się. Patrz: ustawa 'o ewidencji ludności i dowdach osobistych', art.15,

    Mieszka za granicą . Nie dopełniła obowiązku i co ????
    Ano NIC. Akta do umorzenia i do archiwum . Chodzi o to tylko,
    że NoMAD się spieniał , sugerował jakieś straszne konsekwencje
    niepozostawienia upoważnienia komuś z rodziny do odbierania
    listów poleconych od komornika .
    Chcę powiedzieć , że jeśli taki NoMAD , nie daj Boże , zostanie
    prawnikiem to powinien pracować tylko dla mafii . Będzie
    potrafił mataczyć i "falandyzować ".