  • 21. Data: 2003-02-12 12:39:02
    Temat: Re: Czy nic nie da się zrobić.
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    news:b2d1ec$so0$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik Alek <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b2c14i$ivj$...@n...onet.pl...
    >
    > bo jest chore
    >
    > Sandra

    to co może zwykły szary obywatel zrobić, by je zmienić? Albo przynajmniej
    mieć jakiś wpływ? Poza wybieraniem posłów.

    Alek

  • 22. Data: 2003-02-12 12:41:24
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jedna (może dwie) jaskółka (jeśli wogóle jakieś są) wiosny nie czyni :)

  • 23. Data: 2003-02-12 12:44:00
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : to co może zwykły szary obywatel zrobić, by je zmienić? Albo przynajmniej
    : mieć jakiś wpływ? Poza wybieraniem posłów.

    nic,
    chyba że się jest J. Owsiakiem bądź innym porywającym tłumy mówcą

  • 24. Data: 2003-02-12 14:24:06
    Temat: Odp: Czy nic nie da się zrobić.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Alek <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2dfff$hhi$...@n...onet.pl...
    > to co może zwykły szary obywatel zrobić, by je zmienić? Albo przynajmniej
    > mieć jakiś wpływ? Poza wybieraniem posłów.

    myśleć nad prawidłowym wyborem ...
    a prawo nie jest doskonałe powinno byc surowsze ...

    Sandra

  • 25. Data: 2003-02-12 14:27:43
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:031f01c2d283$e0fa8b60$a740200a@zm...

    masz racje :-) jak zawsze zresztą :-)

    Sandra

  • 26. Data: 2003-02-12 14:28:30
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    wiadomości
    > jedna (może dwie) jaskółka (jeśli wogóle jakieś są) wiosny nie czyni :)

    ale daje nadzieje :-)

    Sandra

  • 27. Data: 2003-02-13 06:11:03
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 28. Data: 2003-02-13 10:46:48
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    slyszalem w tv, np ze przestepca ma prawo do obroncy z urzedu a pokrzywdzony
    nie

  • 29. Data: 2003-02-13 11:57:53
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : slyszalem w tv, np ze przestepca ma prawo do obroncy z urzedu a
    pokrzywdzony
    : nie

    taaa,
    oskarżony musi mieć obrońcę w niektórych przypadkach, jeśli go nie stać
    dostaje obrońcę z urzędu.

    teraz pytanie: po co pokrzywdzonemu pełnomocnik?

  • 30. Data: 2003-02-13 12:27:32
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Marcin Surowiec" [...]

    > teraz pytanie: po co pokrzywdzonemu pełnomocnik?

    No wlasnie.. Co nas obchodzi pokrzywdzony....

    Boguslaw