  • 81. Data: 2009-07-02 11:23:29
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "to" <t...@a...xyz> napisał

    > A co ma wspólnego jedno z drugim? Można zachowywać się zgodnie z prawem,
    > ale nieuczciwie, to dla Ciebie jakaś nowość?

    Zatem wg jakiego "kodeksu" lub jakich zasad jest to dla Ciebie zachowanie
    nieuczciwe?
    Chyba jedynie wg Twojego własnego :>

    > Obawiam się, że rozumiem znacznie lepiej niż Ty, ale szkoda mi czasu na
    > dyskusję na ten temat.

    No więc jak już pisałam wcześniej - daruj sobie dalsze dywagacje na temat
    mojej uczciwości, bo nie o to prosiłam.

    E.

  • 82. Data: 2009-07-02 11:25:12
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > A co mnie obchodzi co Ciebie obchodzi? Napisałaś post na grupę
    > dyskusyjną, a nie maila do swojego prawnika.

    Ręce mi właśnie opadły. Jednak jesteś większym idiotą, niż sądziłam.

    E.

  • 83. Data: 2009-07-02 11:28:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    --
    cokolwiek

  • 84. Data: 2009-07-02 11:30:52
    Od: to <t...@a...xyz>

  • 85. Data: 2009-07-02 11:31:03
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Po za tym czym innym jest obejrzeć towar w markecie, co nikomu nie
    > przeszkadza, a całkiem możliwe, że przy okazji kupisz tam jakiś inny
    > drobiazg, a czym innym zawracać głowę sprzedawcą od początku wiedząc, że
    > towar zamówi się bezpośrednio u producenta.

    Weź już przestań trollować, bo robisz z siebie pośmiewisko.

    E.

  • 86. Data: 2009-07-02 11:32:20
    Od: zwi <z...@o...pl>

    > To jeszcze zdefiniuj pojęcie "producenta", a także czym dokładnie jest
    > "podanie określenia producenta".

    A czego w słowie "producent" nie rozumiesz?

    ZWI

  • 87. Data: 2009-07-02 11:33:38
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Musisz mieć kodeks żeby zachowywać się przyzwoicie? Żałosne.

    Tak właśnie przypuszczałam, że kompletnie nie zrozumiesz pytania.

    E.

  • 88. Data: 2009-07-02 11:35:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    zwi wrote:

    > Wszystkie Mediamakrty i inne Saturny są nazywane potocznie macalniami.
    > Bo ta można iść, obejrzeć towar i kupić go później o ok 30% taniej w
    > internecie.

    Najwyraźniej nie jest to ich wiodące zastosowanie, skoro generują jakieś
    zyski. Po za tym czym innym jest obejrzeć towar w markecie, co nikomu nie

  • 89. Data: 2009-07-02 11:38:15
    Od: to <t...@a...xyz>

  • 90. Data: 2009-07-02 11:39:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    Emka wrote:

    > Ręce mi właśnie opadły. Jednak jesteś większym idiotą, niż sądziłam.

    Widzę, że od początku trafnie Cię oceniłem. :-)

    --
    cokolwiek