  • 1. Data: 2009-07-01 07:17:07
    Temat: post o stwierdz nabycia spadku
    Od: "michal" <m...@g...pl>

    Hej, mam taki problem, może mi ktos pomóc?. Jak wygląda postanowienie o
    stwierdzeniu nabycia spadku w przypadku gdy był testament a jedna osoba dostała
    np. dom a druga samochód i pieniądze. Normalnie w postanowieniu jest napisane
    kto odziedziczył i w jakim udziale - ułamkowo prawda, a jak powinno być w tym
    przypadku.

  • 2. Data: 2009-07-02 19:44:10
    Temat: Re: post o stwierdz nabycia spadku
    Od: kam <...@...pl>

    michal pisze:
> [...]
    > kto odziedziczył i w jakim udziale - ułamkowo prawda, a jak powinno być w tym

    tak samo

    KG