  • 91. Data: 2009-07-02 11:42:55
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: to <t...@a...xyz>

    Emka wrote:

    > Tak. Takie są właśnie zasady i jeśli Ci się to nie podoba, to nie bierz
    > udziału w tej "grze".

    No i właśnie to jest smutne, ze niektóre osoby w taki sposób definiują
    "zasady".

    > Kupuj ZAWSZE w najbliższym sklepie, tankuj na najbliższej stacji, nie
    > porównuj i nie sprawdzaj cen. I broń Boże nie wchodź na strony z
    > porównywarkami! To wszystko jest takie nieuczciwe :>

    Nie, to nie jest nieuczciwe, ale nie ma związku z tym o czym pisałem
    wyżej, jeśli nie rozumiesz różnicy, to szkoda mi czasu na dalszą dyskusję.

    --
    cokolwiek

  • 92. Data: 2009-07-02 11:45:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    zwi wrote:

    > A czego w słowie "producent" nie rozumiesz?

    Zdefiniuj je, skoro jest Twoim zdaniem oczywiste. :-)

    --
    cokolwiek

  • 93. Data: 2009-07-02 11:45:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    zwi wrote:

    > Wszystkie Mediamakrty i inne Saturny są nazywane potocznie macalniami.
    > Bo ta można iść, obejrzeć towar i kupić go później o ok 30% taniej w
    > internecie.

    Najwyraźniej nie jest to ich wiodące zastosowanie, skoro generują jakieś
    zyski. Po za tym czym innym jest obejrzeć towar w markecie, co nikomu nie
    przeszkadza, a całkiem możliwe, że przy okazji kupisz tam jakiś inny
    drobiazg, a czym innym zawracać głowę sprzedawcom od początku wiedząc, że
    towar zamówi się bezpośrednio u producenta.

  • 94. Data: 2009-07-02 11:45:53
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "to" <t...@a...xyz> napisał

    > No i właśnie to jest smutne, ze niektóre osoby w taki sposób definiują
    > "zasady".

    Dla mnie smutniejsze jest to, że świat jest pełen idiotów.

    E.

  • 95. Data: 2009-07-02 11:46:14
    Od: zwi <z...@o...pl>

    to pisze:

    > Zdefiniuj je, skoro jest Twoim zdaniem oczywiste. :-)

    Rozbawiłeś mnie ale skoro masz problemy z tak podstawowymi pojęciami to
    bardzo proszę:

    Za Słownikiem Języka Polskiego:

    Producent - wytwórca danego przedmiotu lub usługi

    Uprzedzając dalsze pytania:

    Usługa - wykonywanie pracy służącej bezpośrednio zaspokajaniu potrzeb

    Przedmiot, obiekt (łac. obiectum) - jedno z podstawowych pojęć
    ontologii, w języku potocznym określany jako "coś" lub "cokolwiek". Nie
    należy go mylić z przedmiotem poznania.

    Coś jeszcze zdefiniować? Czy słowa "wytwórca" też mam poszukać?

    ZWI

  • 96. Data: 2009-07-02 11:57:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    Emka wrote:

    > Dla mnie smutniejsze jest to, że świat jest pełen idiotów.

    Osobliwa autorefleksja. :-)

    --
    cokolwiek

  • 97. Data: 2009-07-02 12:00:41
    Od: spp <s...@o...pl>

    to pisze:

    > Trochę nie o to mi chodziło, znaczenie słownikowe wyrazu "producent" jest
    > raczej oczywiste. Wyobraźmy sobie taką sytuację. Zlecam firmie X
    > produkcję towaru, umieszczam na nim swoje logo i sprzedaje firmie Y,
    > która zajmuje się sprzedażą detaliczną. Kto jest producentem? Ja czy
    > firma X?

    Ten, kto bierze odpowiedzialność za towar. :)

    --
    spp

  • 98. Data: 2009-07-02 12:03:09
    Od: to <t...@a...xyz>

  • 99. Data: 2009-07-02 12:07:53
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Już pisałem na czym polega różnica, nie chce mi się powtarzać kilka razy
    > tego samego.

    Możesz w takim razie podać massage-ID, bo ja nie widzę nigdzie Twojego
    tłumaczenia, jaka jest różnica między sklepem a sklepem producenta.

    E.

  • 100. Data: 2009-07-02 12:15:01
    Od: to <t...@a...xyz>