  • 1. Data: 2004-03-03 21:23:53
    Temat: Odebranie domeny internetowej...
    Od: "00" <0...@w...pl>

    Witam. Znajomy zarejestrowal w NASKu domene internetowa w postaci
    www.nazwa_jego_miasta.com.pl. Po 4 miesiacach domena ma zostac mu odebrana
    przez NASK ktory powoluje sie na jeden z punktow swojego regulaminu
    gloszacy, ze:

    "Podstawę odmowy rejestracji nazwy domeny stanowi złożenie Wniosku
    dotyczącego nazwy domeny będącej nazwą województwa, powiatu lub gminy, chyba
    że wnioskodawcą jest organ administracji rządowej albo samorządu
    terytorialnego."

    Tylko ze jemu ta domena zostala przyznana i on za nia zaplacil. Czy juz po
    przyznaniu domeny, maja oni prawo odebrac ja na podstawie punktu regulaminu,
    ktorego sami nie przestrzegaja podczas rejestracji? Sprawa troszke
    bulwersujaca, tym bardziej ze pod domena ta, isntnieje juz serwis scisle
    zwiazany z miastem (stony www lokalnych firm) i przynosi on jakies tam
    zyski.

    Bardzo prosilbym o pomoc.

  • 2. Data: 2004-03-05 11:23:31
    Temat: Re: Odebranie domeny internetowej...
    Od: "BullsEye" <b...@g...pl>

    Użytkownik "00" <0...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bulwersujaca, tym bardziej ze pod domena ta, isntnieje juz serwis scisle
    > zwiazany z miastem (stony www lokalnych firm) i przynosi on jakies tam

    jedyne co wydaje mi sie ze mozna wywalczyc to zwrot pieniedzy
    ale regulamin mowi, ze takich domen nie rejestruja
    jesli zarejestrowali przez pomylke - to powinni oddac pieniadze

    pozdrawiam
    Bulls.Eye
    ---
    www.angielska.kawiarenka.pl

    ---
    E-mail wychodzący nie zawiera wirusów.

  • 3. Data: 2004-03-05 15:14:15
    Od: "00" <0...@w...pl>

    > jedyne co wydaje mi sie ze mozna wywalczyc to zwrot pieniedzy
    > ale regulamin mowi, ze takich domen nie rejestruja
    > jesli zarejestrowali przez pomylke - to powinni oddac pieniadze

    Tylko, ze to nie byla pomylka. Znajomy dostarczyl mi wszystkie materialy
    dotyczace sprawy i sa tez maile. Napisal on do NASKu:
    "Witam. Chcialbym sie dowiedziec, czy istnieje mozliwosc zarejestrowania
    domeny www.nazwamiasta.com.pl, jezeli, urzad miasta prowadzi swoj serwis pod
    domena www.nazwamiasta.pl i koncowka com.pl nie jest zainteresowany?"

    Na co otrzymal odpowiedz:
    "Jeśli jest Pan zainteresowany proszę złożyć wniosek i uzasadnić wybór
    nazwy."

    Teraz nasuwa mi sie pytanie - czy wiadomosc e-mail moze byc dowodem w
    przypadku wytoczenia NASKowi sprawy w sadzie?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-03-06 09:49:14
    Temat: Odp: Odebranie domeny internetowej...
    Od: "news.tpi.pl" <k...@g...pl>

    Użytkownik BullsEye <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c29nvh$mur$...@i...gazeta.pl...

    <ciach>

    Mam jednak wrazenie ze skoro NASK przyznał mu domene i została oplacona nie
    moga mu jej teraz zabrac na wniosek urzedu miasta czy gminy

    stanowiloby to zlamanie wolnosci obrotu gospodarczego

    Moze wystapic z oferta sprzedazy domeny do urzedu gminy czy miasta, odwolac
    sie od decyzji NASK badz zlozyc pozew do sadu (jesli mu ja odbiora).