  • 1. Data: 2004-03-03 21:19:53
    Temat: Jak się pozbyć niechcianego lokatora mimo wygrania sprawy cywilnej.
    Od: "Grzegorz Wodnicki" <g...@o...pl>

    Witam !
    Mam dosc nieciekawą sytuację i nie wiem jak sobie z tym dalej dać radę: 7 lat
    temu dziadkowie wykupili na mnie mieszkanie i stałem się jego właścicielem,
    razem z dziadkami mieszkał ( i do tej pory mieszka) ich syn, czyli mój wujek,
    pozatym nigdy nie pracował, nie utrzymywał mieszkania i jest nałogowym
    alkoholikiem.
    Założyłem sprawę, jak można się spodziewać sprawę wygrałem i sąd zasądzic
    eksmisję wujka.Wyrok się uprawomocnił i z orzeczeniem poszedłem o komornika i
    tu moja euforia podupadła, ponieważ komornik poinformował mnie, że jest ustawa
    o ochronie bezrobotnych no i jak nie zapewnie lokalu zastępczego i nie pokryje
    kosztów eksmisji czyli 1800 zł to on się tego nie podejmie, a nie ukrywam, że
    to wykracza już poza moje możliwości.
    Pozytywne jest to, że bez problemu mogę go wymeldować i to już jest w toku i za
    ok. 14 dni będzie wymeldowany, pozatym nie mam z nim zadnej umowy.
    Tak wiec od roku płacę za mieszkanie w którym nie mieszkam, a jak tam
    przychodzę to przeważnie muszę wchodzić siłą bo wujek mnie niechce wpuścić do
    mojego mieszkania.
    Ostatnio wujek ma jakąś kobiętę i jeszcze ona tam też mieszka.
    Pozatym część mebli z mieszkania sprzedał, w sumie meble były dziadków, ale
    chyba mieszkanie dziedzicze wraz z jego zawartościa, więc tak jakby sobie te
    meble przywłaszczył

    Mam kilka pomysłów jak się go pozbyć, ale nie wiem na ile to może być
    bezpieczne czyli czy nie narusze prawa:
    1) poprostu wymienić zamki, pod nie obecność
    2) przyjść, wyprosić, w razie czego użyć trochę siły no i wymienić zamki
    3) najlepiej to by było pujść na policję, ale nie wiem czy to coś da.

    Proszę o pomoc i ew. pomysły co w tej sytuacji robić, bo nawet nie wiem gdzie
    mogę się zwrócić w tej sytuacji.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Wodnicki

  • 2. Data: 2004-03-03 21:31:05
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Sprawa jest prosta.On musi sie dobrze nawalic. Ty musisz byc przygotowany na
    "akcje". Wynajmujesz ekipe (tylko zaufana) ktora go wyprowadza, wymieniasz
    zamki, wyrzucasz jego rzeczy fafarafa. Ekipa zaprowadza go na mlyn albo
    noclegownie i chlopak rano sie budzi z mysla ze wroci do domu a tu ciach
    zamki nie te. Dobija sie to dzwonisz na police (997) pokazujesz ze tu
    mieszkasz a ten typ ma jakies problemy . Tylko zrob to jak go wymeldujesz.

  • 3. Data: 2004-03-03 21:59:17
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    I tak z własnym wujkiem postępować...
    JaC

  • 4. Data: 2004-03-03 22:15:07
    Od: g...@o...pl

    No niestety, czasem wynikaja i takie brudy w rodzinie, ale jakbys mieszkal w
    mniejszym mieszkaniu i placil za dwa mieszkania to by tez Ci sie odechcialo
    utrzymywac wujka, obliczylem ze juz wydalem na jego mieszkanie ponad 3000 zl, a
    tego raczej juz nie odzyskam

  • 5. Data: 2004-03-03 22:19:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Wodnicki" <g...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:05cd.00000c1e.40464bf8@newsgate.onet.pl...

    Ciekawi mnie w jaki sposób go wymeldujesz.

  • 6. Data: 2004-03-03 22:52:52
    Od: g...@o...pl

    Poprostu mam orzeczenie sądu o eksmisje i to wystarczy, żeby wymeldować w
    trybie administracyjnym, już to załatwiłem i czekam na odpowiedź z urzędu
    miasta.

  • 7. Data: 2004-03-04 11:33:43
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    g...@o...pl wrote:

    > Poprostu mam orzeczenie sądu o eksmisje i to wystarczy, żeby wymeldować w
    > trybie administracyjnym, już to załatwiłem i czekam na odpowiedź z urzędu
    > miasta.

    Zebys sie nie zdziwil....

    Wujek mieszka a meldunek potweirdza stan faktyczny.

    Boguslaw

  • 8. Data: 2004-03-04 13:43:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Mar 2004 g...@o...pl wrote:

    >+ Poprostu mam orzeczenie sądu o eksmisje i to wystarczy, żeby wymeldować w
    >+ trybie administracyjnym, już to załatwiłem i czekam na odpowiedź z urzędu
    >+ miasta.

    To my też poczekamy. Daj znać :)
    Nastaw się że wujka spytają gdzie MIESZKA a nie gdzie MA PRAWO
    mieszkać.
    wKF: mógłbyś pisać *pod* cytatem ?

    >+ > Użytkownik "Grzegorz Wodnicki" <g...@o...pl> napisał w
    >+ >
    >+ > Ciekawi mnie w jaki sposób go wymeldujesz.

    ...mnie też.

    pozdrowienia, Gotfryd