1. Data: 2004-03-03 21:19:53
Temat:Jak się pozbyć niechcianego lokatora mimo wygrania sprawy cywilnej.
Od:"Grzegorz Wodnicki" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Mam dosc nieciekawą sytuację i nie wiem jak sobie z tym dalej dać radę: 7 lat
temu dziadkowie wykupili na mnie mieszkanie i stałem się jego właścicielem,
razem z dziadkami mieszkał ( i do tej pory mieszka) ich syn, czyli mój wujek,
pozatym nigdy nie pracował, nie utrzymywał mieszkania i jest nałogowym
alkoholikiem.
Założyłem sprawę, jak można się spodziewać sprawę wygrałem i sąd zasądzic
eksmisję wujka.Wyrok się uprawomocnił i z orzeczeniem poszedłem o komornika i
tu moja euforia podupadła, ponieważ komornik poinformował mnie, że jest ustawa
o ochronie bezrobotnych no i jak nie zapewnie lokalu zastępczego i nie pokryje
kosztów eksmisji czyli 1800 zł to on się tego nie podejmie, a nie ukrywam, że
to wykracza już poza moje możliwości.
Pozytywne jest to, że bez problemu mogę go wymeldować i to już jest w toku i za
ok. 14 dni będzie wymeldowany, pozatym nie mam z nim zadnej umowy.
Tak wiec od roku płacę za mieszkanie w którym nie mieszkam, a jak tam
przychodzę to przeważnie muszę wchodzić siłą bo wujek mnie niechce wpuścić do
mojego mieszkania.
Ostatnio wujek ma jakąś kobiętę i jeszcze ona tam też mieszka.
Pozatym część mebli z mieszkania sprzedał, w sumie meble były dziadków, ale
chyba mieszkanie dziedzicze wraz z jego zawartościa, więc tak jakby sobie te
meble przywłaszczył

Mam kilka pomysłów jak się go pozbyć, ale nie wiem na ile to może być
bezpieczne czyli czy nie narusze prawa:
1) poprostu wymienić zamki, pod nie obecność
2) przyjść, wyprosić, w razie czego użyć trochę siły no i wymienić zamki
3) najlepiej to by było pujść na policję, ale nie wiem czy to coś da.

Proszę o pomoc i ew. pomysły co w tej sytuacji robić, bo nawet nie wiem gdzie
mogę się zwrócić w tej sytuacji.

Pozdrawiam
Grzegorz Wodnicki

2. Data: 2004-03-03 21:31:05
Od:"adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa jest prosta.On musi sie dobrze nawalic. Ty musisz byc przygotowany na
"akcje". Wynajmujesz ekipe (tylko zaufana) ktora go wyprowadza, wymieniasz
zamki, wyrzucasz jego rzeczy fafarafa. Ekipa zaprowadza go na mlyn albo
noclegownie i chlopak rano sie budzi z mysla ze wroci do domu a tu ciach
zamki nie te. Dobija sie to dzwonisz na police (997) pokazujesz ze tu
mieszkasz a ten typ ma jakies problemy . Tylko zrob to jak go wymeldujesz.

3. Data: 2004-03-03 21:59:17
Od:" 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tak z własnym wujkiem postępować...
JaC

4. Data: 2004-03-03 22:15:07
Od:g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

No niestety, czasem wynikaja i takie brudy w rodzinie, ale jakbys mieszkal w
mniejszym mieszkaniu i placil za dwa mieszkania to by tez Ci sie odechcialo
utrzymywac wujka, obliczylem ze juz wydalem na jego mieszkanie ponad 3000 zl, a
tego raczej juz nie odzyskam

5. Data: 2004-03-03 22:19:03
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Wodnicki" <g...@o...pl> napisał w
wiadomości news:05cd.00000c1e.40464bf8@newsgate.onet.pl...

Ciekawi mnie w jaki sposób go wymeldujesz.

6. Data: 2004-03-03 22:52:52
Od:g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Poprostu mam orzeczenie sądu o eksmisje i to wystarczy, żeby wymeldować w
trybie administracyjnym, już to załatwiłem i czekam na odpowiedź z urzędu
miasta.

7. Data: 2004-03-04 11:33:43
Od:bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@o...pl wrote:

> Poprostu mam orzeczenie sądu o eksmisje i to wystarczy, żeby wymeldować w
> trybie administracyjnym, już to załatwiłem i czekam na odpowiedź z urzędu
> miasta.

Zebys sie nie zdziwil....

Wujek mieszka a meldunek potweirdza stan faktyczny.

Boguslaw

8. Data: 2004-03-04 13:43:56
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Mar 2004 g...@o...pl wrote:

>+ Poprostu mam orzeczenie sądu o eksmisje i to wystarczy, żeby wymeldować w
>+ trybie administracyjnym, już to załatwiłem i czekam na odpowiedź z urzędu
>+ miasta.

To my też poczekamy. Daj znać :)
Nastaw się że wujka spytają gdzie MIESZKA a nie gdzie MA PRAWO
mieszkać.
wKF: mógłbyś pisać *pod* cytatem ?

>+ > Użytkownik "Grzegorz Wodnicki" <g...@o...pl> napisał w
>+ >
>+ > Ciekawi mnie w jaki sposób go wymeldujesz.

...mnie też.

pozdrowienia, Gotfryd