  • 1. Data: 2004-03-03 21:04:28
    Temat: zamowienie internetowe
    Od: "..." <m...@c...com.pl>

    Witam!
    Mam pytanie odnosnie zakupow przez internet. Zlozylam zamowienie i oczekuje
    na przesylke za pobraniem. Czy moge przed zaplaceniem listonoszowi przesylke
    rozpakowac w celu obejrzenia zawartosci? Co zrobic w przypadku gdy zawartosc
    nie bedzie zgodna z trescia zamowienia? Dokladnie sytuacja wyglada
    nastepujaco: zamowilam trzy podobne kosmetyki, a cena jednego byla
    zadziwiajaco niska (nie wiem czy to nie pomylka na stronie internetowej
    sprzedawcy) Czy gdybym w tym przypadku otrzymala produkt o mniejszej
    objetosci niz bylo to ujete w formularzu zamowienia moge tej przesylki po
    odpakowaniu nie przyjac? Jesli nie to co w takim przypadku moge zrobic
    (jesli byla to wina w systemie sprzedawcy i przyslal on mi produkt inny niz
    zamawialam)? Pzdr M

  • 2. Data: 2004-03-03 21:11:28
    Temat: Re: zamowienie internetowe
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Jak to poczta polska to mozesz pomarzyc. Ale mozesz poprosic listonosza ze
    chcesz przy nim otworzyc paczke w razie czego masz swiadka. Ja tak kupowalem
    kask na moto i otworzylem przy gosciu. Nie widzial przeszkod. Na szczescie
    bylo ok. Taka opcje ze zanim zaplacisz patrzysz co w srodku ma z tego co
    wiem servisco, nie wiem jak inni kurierzy.

  • 3. Data: 2004-03-03 21:46:32
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "..." <m...@c...com.pl> wrote in message news:c25h8u$lho$1@news.onet.pl...
> [...]
    > odpakowaniu nie przyjac? Jesli nie to co w takim przypadku moge zrobic
    > (jesli byla to wina w systemie sprzedawcy i przyslal on mi produkt inny

    Nie.
    Możesz po zapłaceniu (jeśli np. odbierasz na poczcie) otworzyć tą paczkę w
    obecności pracownika poczty i spisać co było w środku w momencie otwarcia.
    Poczta nie jest stroną w dochodzeniu do tego co miało być, a co nie, w
    prawidłowo dostarczonej paczce.