  • 21. Data: 2010-01-18 23:28:06
    Temat: Re: Odbieranie jednego listu poleconego, zostawianie innych ?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-18 23:37, RadoslawF wrote:

    > Poukładane mają ulicami i numerami, jak znajdą tą awizowaną
    > to zobaczą że sąsiednia czy sąsiednie są pod ten sam adres
    > i nazwisko.

    Ufff... uspokoiłeś mnie, bo określenie "mają podgląd" na kilometr
    śmierdzi komputerem :-P

  • 22. Data: 2010-01-19 00:02:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-01-19 00:28, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Ufff... uspokoiłeś mnie, bo określenie "mają podgląd" na kilometr
    > śmierdzi komputerem :-P

    Kryj się ! Znam taką pocztę !!!

    6008

  • 23. Data: 2010-01-19 00:35:09
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    > Ufff... uspokoiłeś mnie, bo określenie "mają podgląd" na kilometr
    > śmierdzi komputerem :-P

    W Poznaniu mam przyjemnosc regularnego korzystania z 2 urzedow
    pocztowych - w obydwoch obsluga po podaniu nazwiska / wylegitymowaniu
    sie i wklepaniu do komputera recytuje liczbe/rodzaj przesylek
    oczkeujacych na polkach (i wyglada na to, ze jakims zmyslem wiedza
    rowniez, na ktorych polkach!).

    Wieslaw

  • 24. Data: 2010-01-19 02:08:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał "SP" Gil wrote:

    > Kryj się ! Znam taką pocztę !!!

    I co z nim robią? Malują się do monitora?

  • 25. Data: 2010-01-19 06:24:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 21:08:33 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
    > No te to może odebrać od razu, bo pewnie są darmowe. Skoro nie chce
    > odebrać teraz, a za dwa dni, to pewnie są za pobraniem.

    Gdyby były za pobraniem to by powiedział że nie ma przy sobie pieniędzy
    i przyjdzie kiedy indziej - na żadnej poczcie nie robią z tego powodu
    problemów. Skoro chodzi o listy polecone - to pewnie chce przeciągnąć termin
    doręczenia by się wykręcić od jakiejś odpowiedzialności ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 26. Data: 2010-01-19 09:19:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No ale on se mógł zapoznać, ale np. tego dnia nie ma kasy na opłacenie
    > pobrania. Nieraz tak miałem.

    Na awizie powinna być podana kwota pobrania. Więc idąc, wiesz ile
    potrzebujesz pieniędzy, by odebrać...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 27. Data: 2010-01-19 10:54:37
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl>

> [...]
    > termin
    > doręczenia by się wykręcić od jakiejś odpowiedzialności ;)

    No ale ma prawo czy nie ma ?

  • 28. Data: 2010-01-19 10:55:20
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > Na awizie powinna być podana kwota pobrania. Więc idąc, wiesz ile
    > potrzebujesz pieniędzy, by odebrać...

    Przecież nie ma tego odbierać tylko coś innego

  • 29. Data: 2010-01-19 10:57:58
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "iv" <i...@g...com>

    reguluję taką sytuację, dodam, że chodzi o
    > pisma urzędowe, sądowe.
    > --
    > udziel komuś pełnomocnictwa do odbioru ściśle określonej korespondencji

    pomyslałem o takiej mozliwości i tu dopiero jest jazda :)
    zdaje się że pisma sądowe w postepowaniu cywilnym i karnym może w
    okienku odbierać tylko adresat. (natomaist listonosz może dostarczyć
    do domu)
    a pełnomocnictwo musiałoby być udzielone w sądzie i de facto pismo by
    juz szło na innego adresata.

    chyba że jest jakis sposób, w cenniku poczty jest pełnomocnictwo do
    odbioru konkretnej przesyłki 2 zł - ale zdaje się że dotyczy tylko
    listu poleconego ( a nie sądówki czy urzędówki). problem wychodzi na
    całego gdy adresat jest za granicą a list trafi do okienka.
    jest jeszcze pełnomocnictwo na zasadach ogólnych - aler zdaje się że
    też nie obejmuje sądówek i urzędówek - co dziwne to jest bezpłatne.
    --
    No właśnie nic mi nie wiadomo by czegoś nie obejmowało.

  • 30. Data: 2010-01-19 11:15:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl>

    > No ale ma prawo czy nie ma ?
    Przecież nikt mu siłą nie wkłada listu do kieszeni. Skoro odmawia
    przyjęcia, to czyni się stosowną wzmiankę i już.