  • 1. Data: 2010-01-18 10:25:05
    Temat: korzyść materialna
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    Witam,
    za załatwienie pewnej sprawy zaproponowano mi abym dał określoną sumę i
    sprawa "pójdzie dalej". Gdzie mam to zgłosić? Oczywiście jak to zgłoszę
    to mogę zapomnieć o pozytywnym załatwieniu sprawy, czy mogę liczyć że
    sprawą zajmą się inni? Chodzi o pewien urząd państwowy.

  • 2. Data: 2010-01-18 10:27:52
    Temat: Re: korzyść materialna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ŁR pisze:
> [...]
    > to mogę zapomnieć o pozytywnym załatwieniu sprawy, czy mogę liczyć że
    > sprawą zajmą się inni? Chodzi o pewien urząd państwowy.

    A dowody masz? Nagranie albo coś?

    Generalnie takie sprawy zgłasza się policji... Ewentualnie do
    specjalizującym się w tym CBA.

  • 3. Data: 2010-01-18 10:58:48
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    W dniu 2010.01.18 11:27, Andrzej Lawa pisze:
    > A dowody masz? Nagranie albo coś?

    Dowodu rozmowy nie mam, ponieważ nie spodziewałem się że ktoś z taką
    propozycją wyjdzie.

    > Generalnie takie sprawy zgłasza się policji... Ewentualnie do
    > specjalizującym się w tym CBA.

    Ogólnie to chciałbym żeby ich zgarnęli zaraz jak dostali by ode mnie kasę.

  • 4. Data: 2010-01-18 11:28:53
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "ŁR" <l...@W...pl> napisał
    > Ogólnie to chciałbym żeby ich zgarnęli zaraz jak dostali by ode mnie kasę.

    Czyli chcesz, aby służby wspólnie z Tobą zrobiły prowokację. Pochwalisz się
    na grupie jak wyszło:)?

  • 5. Data: 2010-01-18 11:35:11
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    W dniu 2010.01.18 12:28, Piotr [trzykoty] pisze:
    > Użytkownik "ŁR" <l...@W...pl> napisał
    >
    > Czyli chcesz, aby służby wspólnie z Tobą zrobiły prowokację. Pochwalisz
    > się na grupie jak wyszło:)?

    Ogólnie to się nie ma co chwalić, bo to żenada że takie sytuacje mają
    miejsce i to nie na wsi tylko w dużym mieście.

  • 6. Data: 2010-01-18 12:10:23
    Od: "ZibiT" <n...@o...eu>

    W Komendach Wojewódzkich Policji są wydziały do walki z korupcją. Umów się i
    idź, pogadaj. Pzdr.

  • 7. Data: 2010-01-18 12:13:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ŁR pisze:

    > Ogólnie to chciałbym żeby ich zgarnęli zaraz jak dostali by ode mnie kasę.

    Czyli jeszcze nie dałeś?

    No to idź na policję albo skontaktuj się z CBA, a oni się tym dalej zajmą.