  • 21. Data: 2008-12-22 22:54:52
    Temat: Re: Ochrona nie pozwala wejść z plecakiem
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote
    >a nie ignorowanie pracowników
    > ochrony, których zadaniem nie było wyjaśnienia podstawy działania
    > dyrekcji, lecz reagowanie na łamanie obowiązującego zakazu."
    >
    > Pomijając kalectwo gramatyczne tego fragmentu (ja rozumiem, że prawnicy
    > nie są polonistami, ale na litość... skądinąd świadczy to o ogólnym
    > poziomie umysłowym polskiego sądownictwa) sędzia stwierdziła, że
    > bezprawne polecenia (bo w żadnym miejscu nie zostało przez sąd
    > stwierdzone, że zakaz ma jakąkolwiek moc prawną!) należy wykonywać, o
    > ile tylko osoba bezpośrednio je wykonująca jest ignorantem i działa na
> [...]

    Powiem więcej, zignorowała, że choćby nawet zakaz miał jakąś lichą moc to
    muszą też być prawne środki egzekucji. Użycie środków przymusu - siły przez
    ochronę jest dozwolone jedynie w przypadkach określonych przez ustawę. Aby
    działanie ochrony było zasadne należałoby najpierw wskazać, na jakiej
    podstawie wyrywają komuś aparat. Sam zakaz to za mało. Jest zakaz parkowania
    na kopercie, a jednak ja przykładowo nie mam możliwości prawnych
    przekłówania opon tylko z powodu, że jakiś zakaz jest.

    >Cóż - idziem na kasację.

    no i dobrze.

  • 22. Data: 2008-12-22 22:55:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Swoją szosą ciekaw jestem, czy to wynik niekompetencji, lenistwa czy...
    > cóż, powiem tylko tyle, że adwokat strony przeciwnej tuż przed
    > ogłoszeniem wyroku udał się na "prywatną rozmowę" z sędzią.

    Niesety z zawodem sędziego jest tak samo jak z zawodem lekarza, prawnika.
    Coraz więcej nieoduczonej bandy, która ledwo studia skończyła i to tylko
    dlatego, że ich wykładowca puścił bo miał już dość skomlenia o tróję.

  • 23. Data: 2008-12-22 22:56:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:a3d526-u13.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa

    > Nie, chłopcze, spacja mi się wyrobiła i czasem nie doklepnę.

    no popatrz, a mi się "c" zacięło i cczasami samo wskakuje.

  • 24. Data: 2008-12-22 23:15:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 grudzień 2008 23:54
    (autor Piotr [trzykoty]
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gip5rk$jl4$1@z-news.pwr.wroc.pl>):

> [...]
    > muszą też być prawne środki egzekucji. Użycie środków przymusu - siły
    > przez ochronę jest dozwolone jedynie w przypadkach określonych przez

    No wiesz, już jeden taki tu był, co w ryja zebrał od ochroniarzy za robienie
    fotek na targowisku, głośno krzyczał potem, że ich do sądu poda i sprawa
    się rypła ZTCW, a sąd jakoś nie podzielił jego punktu widzenia.

    Może się mylę, ale jakoś nie pamiętam pochwalnych peanów w
    temacie ,,wygrałem z ochroniarzami'', a i gość jakoś zniknął z psp i
    pojawia się sporadycznie.

    --
    Tristan

    Kupię konto na YouTube.

  • 25. Data: 2008-12-22 23:44:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr [trzykoty] pisze:

> [...]
    > podstawie wyrywają komuś aparat. Sam zakaz to za mało. Jest zakaz parkowania

    Och, sąd uznała, że skoro ochroniarz i 3 jego kolesie mówili, że nie
    wyrywał, to nie wyrywał.

    Widać miałem omamy.

    Swoją szosą z ich zeznań wynikało, że on nie wyrywał mi aparatu, tylko
    się wylegitymował, dostał gazem, potem (cały czas będąc sprajowanym)
    tłumaczył spokojnie, że należy iść do dyrekcji... Hmm...

    > na kopercie, a jednak ja przykładowo nie mam możliwości prawnych
    > przekłówania opon tylko z powodu, że jakiś zakaz jest.

    Cóż - powiedz, że szef Ci kazał i możesz się powołać na zdanie
    przemądrej pani asesor Bilewicz-Królasik. W sumie szkoda, że ci biedni
    skazani w Norymberdze ochroniarze obozów rekreacyjnych już nie żyją -
    mogli by się powołać na sentencję tego wyroku i zażądać, żeby ich
    ofiary... znaczy się pensjonariusze obozów poszli z pretensją do ich
    szefa. W końcu oni też tylko wykonywali polecenia służbowe ;-/

    > no i dobrze.

    Średnio dobrze... Koszta, fatyga... To jest jeden wielki burdel, a nie
    wymiar sprawiedliwości.

  • 26. Data: 2008-12-23 00:00:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Średnio dobrze... Koszta, fatyga... To jest jeden wielki burdel, a nie
    > wymiar sprawiedliwości.

    za dużo kasy wydajesz na prawników a za mało na dziennikarzy.
    Dlatego przegrywasz.

  • 27. Data: 2008-12-23 07:59:35
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote
    > Och, sąd uznała, że skoro ochroniarz i 3 jego kolesie mówili, że nie
    > wyrywał, to nie wyrywał.

    Och... to biedni ci ochroniarze, cieżki zawód, idziesz spokojnie, zwykły
    dzień pracy, a tu ktoś napada... Nie dość, że z gazem w ręku to jeszcze z
    aparatem....! ;) :/

  • 28. Data: 2008-12-23 10:28:32
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > Federacja konsumentow juz wielokrotnie plotła bzdury.
    > Dzwoniłem tam parę razy i miałem wrażenie, że rozmawiam z babcią robiącą
    > sweter na drutach. Jak im podczas rozmowy wytknąłem, że plotą bzdury to
    > się dowiedziałem, że skoro jestem mądrzejszy to po cholere dzwonię.

    Ano właśnie - banda niekompetenych tumanów ale z jakichś powodów na forach
    uważana za wyrocznię ostateczną.

    A.

  • 29. Data: 2008-12-23 11:27:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gip5a5$2kr$2@news.interia.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > no popatrz, a mi się "c" zacięło i cczasami samo wskakuje.
    nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnno i masz waść wykrakałeś - teraz mi "n" blokuje.
    Ale nic to, to moja ulubiona od lat klawiatura i choć już większość liter
    starta będę jej używał dopokąd choć jeden znak działać będzie.

    --
    Jotte

  • 30. Data: 2008-12-23 15:05:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
> [...]
    > Ale nic to, to moja ulubiona od lat klawiatura i choć już większość
    > liter starta będę jej używał dopokąd choć jeden znak działać będzie.

    dopokąd ?