  • 1. Data: 2008-12-22 12:30:51
    Temat: Administrator strony nie odpowiada za....
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Witam grupę,

    Moja siostrzenica chce założyć stronę internetową z forum o komórkach.
    Chce tam dać tekst "Administrator nie odpowiada za pliki zamieszczone na
    forum". Mam duże wątpliwości, czy to wystarczy. Tym bardziej, że w moim
    mieście była ze 2-3 lata temu afera z obraźliwymi wpisami pod adresem
    prezydenta miasta na lokalnym forum. Administrator wpisy wyciął, ale
    prezydent podał sprawę do sądu. Sprawa zakończyła się przegraną
    administrator strony.

    Jak zabezpieczyć się od strony prawnej przed zamieszczaniem pirackich
    materiałów (typu tapety, muzyczka, gierki) na forach internetowych?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 2. Data: 2008-12-22 13:03:53
    Temat: Re: Administrator strony nie odpowiada za....
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 22 Dec 2008 13:30:51 +0100, Tapatik napisał(a):

    > Moja siostrzenica chce założyć stronę internetową z forum o komórkach.
    > Chce tam dać tekst "Administrator nie odpowiada za pliki zamieszczone na
    > forum". Mam duże wątpliwości, czy to wystarczy.
    (...)
    > Jak zabezpieczyć się od strony prawnej przed zamieszczaniem pirackich
    > materiałów (typu tapety, muzyczka, gierki) na forach internetowych?

    Rozumiem, że owe treści będą pochodzić od użytkowników? A gromadzone będą
    na serwerze forum, czy gdzieś na zewnątrz?

    Polecam art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-12-22 13:36:23
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > (...)

    > Rozumiem, że owe treści będą pochodzić od użytkowników?

    Dokładnie.

    > A gromadzone będą
    > na serwerze forum, czy gdzieś na zewnątrz?

    Na serwerze forum.

    > Polecam art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    Już czytam.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 4. Data: 2008-12-22 13:50:37
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 22 Dec 2008 14:36:23 +0100, Tapatik napisał(a):

    > Dokładnie.

    > Na serwerze forum.

    > Już czytam.

    No to powinno wystarczyć ;-)