  • 31. Data: 2008-12-23 16:14:54
    Temat: Re: Ochrona nie pozwala wejść z plecakiem
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:giqu2u$722$1@news.interia.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > dopokąd ?
    Zaiste.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2008-12-24 13:03:19
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Notabene wyrok skazuje za "uszkodzenie spojówki i rogówki" (użyłem,
    > jak może pamiętacie, gazu jak ten skurwysyn zaczął mi aparat wyrywać)
    > _mimo_ wyraźnego stwierdzenia biegłego, że gaz żadnych uszkodzeń nie
    > powoduje... Cóż - idziem na kasację.

    :(

    ale i tak życze powodzenia....

    moje jedyne scięcie było w manufakturze...
    podszedł do nas jakiś krawaciarz i mówi, że nie można zdjęć robić
    ja sie pytam kto tak twierdzi - on że regulamin
    pytam który punkt dokładnie - on żebym sobie regulamin przeczytał
    pytam się wiec gdzie ten magiczny regulamin - bo go tutaj nie widze
    on mówi, że zaprasza mnie do biura i tam mi pokaże
    no to ja już z uśmiechem na ustach - to ja jeszcze mam gdzieś za panem
    chodzić, a Wy niedopilonowaliście by regulamin znalazł się w widocznym
    miejscu
    on na to, że jest znaczek przekreślonego aparatu - a ja, że dla mnie ten
    znak znaczy zakaz gadania z debilami w krawatach
    poza tym - pytam sie "kim Pan tutaj w ogole jest - bo póki co ani sie Pan
    nie przedstawił"
    jestem zastępcą dyrektora Manufaktura
    no to ja już śmiech na głos - i Pan dyrektor nie zna własnego regulaminu -
    Pan się teraz nieźle ośmieszył... dowidzenia i proszę nauczyć regulaminu

    > Swoją szosą ciekaw jestem, czy to wynik niekompetencji, lenistwa
    > czy... cóż, powiem tylko tyle, że adwokat strony przeciwnej tuż przed
    > ogłoszeniem wyroku udał się na "prywatną rozmowę" z sędzią.

    tak jak już tutaj padło - prasa, prasa, prasa...

    jak chcesz postaram się o namiary na ekipe warszawską od szmatek

    --
    pozdrawiam

  • 33. Data: 2008-12-24 23:34:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zkruk [Lodz] pisze:

> [...]
    > no to ja już z uśmiechem na ustach - to ja jeszcze mam gdzieś za panem
    > chodzić, a Wy niedopilonowaliście by regulamin znalazł się w widocznym

    A zatem wg. owej asesorzyny dwojga nazwisk jesteś niegrzecznym
    chłopczykiem, bo ignorowałeś i okazywałeś lekceważenie wielkiemu panu
    ochroniarzowi!

    [ciach]

    > tak jak już tutaj padło - prasa, prasa, prasa...
    >
    > jak chcesz postaram się o namiary na ekipe warszawską od szmatek

    Jak masz jakieś dojścia, to chętnie.

    Sprawy nie zostawię, bo m.in. przez takie sprzedajnie lub niekompetentne
    [piiiiiiip] mamy w tym kraju taki bajzel, jaki mamy.