  • 11. Data: 2008-12-22 20:11:10
    Temat: Re: Ochrona nie pozwala wejść z plecakiem
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 22 Gru, 18:50, PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > Zgadzacie się z tym? Czy ochrona może mnie nie wpuścić z plecakiem na
    > tern sklepu? Co jeżeli się nie zgadzam, żeby odłożyć moją własność do
    > (np.) słabo strzeżonego depozytu, ale nadal chcę wejść na teren sklepu?
    >
    > Czy regulamin sklepu lub nakaz ochroniarza może mnie do tego zmusić?
    >
    > pozdrawiam.
    > PlaMa

    "A tamta pani weszla z torebka, o tam kolejna idzie. A tam pan widze
    ma torbe z zakupami. Ja tak moge caly dzien. Poczekamy az przyjdzie
    jakis kierownik i sie dowie ze wpuscil pan duzo klientow z torbami?"

  • 12. Data: 2008-12-22 20:11:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 grudzień 2008 20:42
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <giopuf$in2$5@news.interia.pl>):

    > W ogóle powinni zakazać wsiadania ludzi do autobusów, bo jak tak chołota

    No to ludzi czy hołoty (ew. chołoty w wersji witkomykańskiej)?

    > się wepcha do autobusu to dopiero jest syf.

    Owszem... Jestem za banicją hołoty.

    --
    Tristan

    Kupię konto na YouTube.

  • 13. Data: 2008-12-22 20:41:31
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    PlaMa wrote:

    > Czy regulamin sklepu lub nakaz ochroniarza może mnie do tego zmusić?

    zlewaj grubym sikiem
    albo proś o podanie dokładnego brzmienia tego punktu
    jeśli ochroniarz go nie zna - to Ty tez nie musisz...

    a jak go zna to zapytaj się co na to konstytucja ;)

    a najlepiej olewać i nie wdawać się w głupie gadki...

    --
    pozdrawiam

  • 14. Data: 2008-12-22 20:53:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > "PlaMa" <m...@w...pl> wrote
    >
    > A co jeśli właściciel sklepu nie zgadza się, aby wchodzić do jego własności
    > z mocno podejrzanym plecakiem....?

    A jak podejrzana wyda mu się broda, wąsy czy np. buty? ;->

  • 15. Data: 2008-12-22 20:55:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > A jak zechcesz przyjść z kupą gnoju ?

    Na to są przepisy.

    > Plecaki w sklepach i autobusach powinny zostać zakazane.

    Ponadto zakazane powinny zostać ciąże, telefony komórkowe i wszelki
    bagaż przekraczający gabarytami 1dm3 ;->

    > W jednym i drugim jest przez nie masa kłopotu i
    > zniszczeń.

    Brednie.

  • 16. Data: 2008-12-22 21:12:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:giopuf$in2$5@news.interia.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > W ogóle powinni zakazać wsiadania ludzi do autobusów, bo jak tak chołota
    > się wepcha do autobusu to dopiero jest syf.
    Szczególnie taka hołota, co to nawet pisać poprawnie niepotrafi.
    To do ciebie personalnie.
    Co do reszty - pieprzonych plecaczkowców ze słuchawkami od mp3-jek w
    niemytych uszach, spodniami w kroku, bluzach z kapturkami i tępym wyrazem
    pyska faktycznie trzeba tępić. A jeszcze jak takie dziadostwo na rowerku
    posuwa po chodniku (zdarzyło mi się takiego gnoja wywrócić) albo w
    tramwaju/autobusie się przepycha to już całkiem nie da się tolerować.
    Ale nie można wszystkich do jednego wora.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2008-12-22 21:19:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zkruk [Lodz] pisze:

    > a jak go zna to zapytaj się co na to konstytucja ;)

    Wg. niektórych "sędziów" konstytucja jest nieważna. Prawo jest nieważne,
    a jego nieznajomość pomaga - powoduje, że możesz robić, co chcesz, a jak
    ktoś Ci się przeciwstawia, to wszystko jest jego winą ;->

    Przynajmniej tak stwierdziła pewna asesorzyna z Pruszkowa a banda
    znudzonych pseudo-sędziów nie zapoznając się nawet dokładnie z aktami
    sprawy...

    Cytując dokładniej stosowny fragment uzasadnienia: "Niewątpliwie
    oskarżony miał prawo dociekać podstaw wprowadzonego regulaminem zakazu,
    tym niemniej właściwym miejscem dla wyjaśnienia tej kwestii była
    dyrekcja, Centrum Janki która ów nakaz nałożyła, do której zresztą
    pracownicy ochrony oskarżonego odsyłali, a nie ignorowanie pracowników
    ochrony, których zadaniem nie było wyjaśnienia podstawy działania
    dyrekcji, lecz reagowanie na łamanie obowiązującego zakazu."

    Pomijając kalectwo gramatyczne tego fragmentu (ja rozumiem, że prawnicy
    nie są polonistami, ale na litość... skądinąd świadczy to o ogólnym
    poziomie umysłowym polskiego sądownictwa) sędzia stwierdziła, że
    bezprawne polecenia (bo w żadnym miejscu nie zostało przez sąd
    stwierdzone, że zakaz ma jakąkolwiek moc prawną!) należy wykonywać, o
    ile tylko osoba bezpośrednio je wykonująca jest ignorantem i działa na
    czyjeś polecenie.

    Notabene wyrok skazuje za "uszkodzenie spojówki i rogówki" (użyłem, jak
    może pamiętacie, gazu jak ten skurwysyn zaczął mi aparat wyrywać) _mimo_
    wyraźnego stwierdzenia biegłego, że gaz żadnych uszkodzeń nie
    powoduje... Cóż - idziem na kasację.

    Swoją szosą ciekaw jestem, czy to wynik niekompetencji, lenistwa czy...
    cóż, powiem tylko tyle, że adwokat strony przeciwnej tuż przed
    ogłoszeniem wyroku udał się na "prywatną rozmowę" z sędzią.

  • 18. Data: 2008-12-22 21:23:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:

    > Szczególnie taka hołota, co to nawet pisać poprawnie niepotrafi.

    Masz na myśli (nie)umiejętność pisania "nie" z czasownikami?

    > wyrazem pyska faktycznie trzeba tępić. A jeszcze jak takie dziadostwo na
    > rowerku posuwa po chodniku (zdarzyło mi się takiego gnoja wywrócić)

    Wot, maładiec...

  • 19. Data: 2008-12-22 21:58:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:a3d526-u13.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Masz na myśli (nie)umiejętność pisania "nie" z czasownikami?
    Nie, chłopcze, spacja mi się wyrobiła i czasem nie doklepnę.

    > Wot, maładiec...
    Jajco mnie czyjakolwiek opinia na ten temat obchodzi, poza tym to się
    inaczej pisze - no nie?

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2008-12-22 22:45:03
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    > A jak podejrzana wyda mu się broda, wąsy czy np. buty? ;->

    Po prostu jak sklep świadczy kiepską usługę, a klient jest źle traktowany to
    należy sklep omijać. Pomimo mojego krytycznego nastawienia do różnego
    rodzaju bezprawia i idiotyzmów w supermarketach, jednak uważam, że pewne
    warunki umowne są dopuszczalne.

    Chciałem po prostu podkreślić, żeby nie popadać w skrajność, prywatna
    właśność sklepu nie jest gorsza od prywatnej własnosci klienta. Bo idąc
    tokiem wątkotwórcy może się okazać, że jadąć autobusem międzymiastowym też
    kierowca "nie ma prawa" prosić nas o schowanie torby (wielkiej jak pół
    lodówki) do luku bagażowego, bo w końcu to nasza własność, a bagażnik jest
    źle chroniony... Zawierając usługę rozrywkową jazdy gokartem też nie mają
    prawa żądać abyśmy założyli kask, bo to w końcu nasza głowa itd... Przecież
    nikt nas nie zmusza to zawierania pewnych umów, a warunki są dość jasne.