  • 1. Data: 2003-07-24 22:58:37
    Temat: Ochrona danych w CU ??
    Od: m...@p...onet.pl

    witam,
    dzis dostalam przesylke z CU a w srodku koperty.....piesmko standardowe o
    rocznicy polisy itd itp....jednak w naglowku pisemko jest zdresowane do innego
    klienta (z innego miasta) oraz zalaczone sa druki wplat takze z danymi tego
    Pana.Koperta adresowana do mnie. Otwierajac ja dowiedzialam sie ,ze Pan XY
    zamieszkaly w mieście Z jest ubezpieczony na taka a taka kwote ,ze skaldki
    placi kwartalnie.....Oczywiscie mam zamiar mu to odeslac (by zaplacil sobie
    skladke w terminie. Jest tylko pytanie jak to zalatwic z CU, komu wyslali moje
    dane? I jak to sie ma do ochrony danych ? Prosze o porady co zrobilibyscie w
    takiej sytuacji?
    Pozdrawiam
    MB

  • 2. Data: 2003-07-24 23:33:13
    Temat: Re: Ochrona danych w CU ??
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

> [...]
    moje
    > dane? I jak to sie ma do ochrony danych ? Prosze o porady co zrobilibyscie

    podejrzewam, że e-mail do CU wystarczy. No i przesyłka zwrotna do CU a nie
    do "adresata ze środka koperty".

    Stryket

  • 3. Data: 2003-07-25 05:56:39
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

> [...]
    moje
    > dane? I jak to sie ma do ochrony danych ? Prosze o porady co zrobilibyscie

    Pomylili zawartość z kopertą. Każdemu się zdarza.
    Zadzwoń do CU, że takie coś dostałeś i że wyrzuczasz to do kosza tnąc w
    kosteczkę i żeby zadbali o wysłanie tego drugi raz.

    Rozwiązanie nr 2 świńskie.
    Zadzwoń do gościa, do którego to należy, że coś takiego masz, bo CU się
    pomyliło. Będzie awantura i ktoś w CU wyląduje na bezrobotnym.
    Najprawdopodobniej osoba, która się pomyliła i zarabia 800 zł miesięcznie i
    ledwo wiąże koniec z końcem

    Wybór należy do Ciebie.

  • 4. Data: 2003-07-25 09:25:41
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pomyliło. Będzie awantura i ktoś w CU wyląduje na bezrobotnym.
    > Najprawdopodobniej osoba, która się pomyliła i zarabia 800 zł miesięcznie

    A na jej miejsce wejdzie inna osoba z bezrobotnego, która także ledwie wiąże
    koniec z końcem, ale rzetelniej wykonuje swoją pracę.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-07-25 10:42:05
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > A na jej miejsce wejdzie inna osoba z bezrobotnego, która także ledwie
    wiąże
    > koniec z końcem, ale rzetelniej wykonuje swoją pracę.

    A ty się nigdy nie pomyliłeś?