  • 1. Data: 2003-07-24 20:56:56
    Temat: Czas płatności za usługi telekomunika
    Od: "Jim J." <j...@w...pl>

    Witam,

    Moja dziewczyna dzwoniła do mnie dokładnie rok temu z Hiszpani na
    "koszt rozmócy". Korzystała z usług Direct Poland (TPSA) czy jakoś
    tak... Ja mam telefon w Netii i mimo moich licznych monitów do dzisiaj
    nie dostałem rachunku za te rozmowy. W callceter poinformowano mnie
    tylko, że "kiedyś" przyjdzie. Jak to jest... jak mi to przyślą w okresie
    świątecznym to nie będe miał z czego zapłacić...

    Pozdrawiam
    Jim

  • 2. Data: 2003-07-25 06:50:15
    Temat: Re: Czas płatności za usługi telekomunika
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Jim J. wrote:

> [...]
    > tylko, że "kiedyś" przyjdzie. Jak to jest... jak mi to przyślą w
    > okresie świątecznym to nie będe miał z czego zapłacić...

    J4eśli teraz masz pieniądze to wpłać je do banku. W okresie świątecznym
    jak co pzryślą fakturę to wypłacisz i po problemie.

  • 3. Data: 2003-07-31 15:32:48
    Temat: Re: Czas płatności za usługi telekomu
    Od: "Jim J." <j...@w...pl>

    Dnia 2003-07-25 08:50, Użytkownik Jureq napisał:

    > J4eśli teraz masz pieniądze to wpłać je do banku. W okresie świątecznym
    > jak co pzryślą fakturę to wypłacisz i po problemie.

    Pomysl moze i dobry, ale

    Uwazasz ze ustalenie zaplaty w nieznanej wysokosci (tak tego tez nie
    dualo mi sie dowiedziec), w nieznanym terminie jest uczciwe ? Ja lubie
    miec uregulowane wszystkie rachunki i taka systuacja nie sprawia ze
    czuje sie komfortowo.

    EOT.

    Jim.