  • 51. Data: 2011-06-03 14:23:30
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych, a lista obecności
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał

    > Pierdoły do kwadratu. PESEL umożliwia zidentyfikowanie osoby.

    Tylko w szczególnych okolicznościach. Zwykłemu obywatelowi nie.
    A zatem w tych szczególnych okolicznościach jest dana osobową i tylko
    wtedy. Poza nimi nie jest.

  • 52. Data: 2011-06-03 14:29:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Gdy rozmawiamy o uczniu Wacławie Pomrocznym z klasy 3d na
    > konferencji
    > pedagogicznej, to wiadomo jednoznacznie kto to.

    I tak sobie siedzicie i przetwarzacie jego dane? A do paki was
    wszystkich powsadzać!

  • 53. Data: 2011-06-03 18:00:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Ale pomijasz drobny składnik o którym już pisałem: PRZED KIM ma
    > chronić ochrona danych osobowych?

    No właśnie jej bezsens jest tak ogromny, że ni wuja nie rozumiem,
    zwłaszcza jeśli zastosować lansowaną tu tezę, że dana osobowa to coś, co
    pozwala mi się dowiedzieć jakieś mityczne ,,więcej'' o danej osobie.
    Czyli nie ustalić kto jest kto wołając Wacek Kiepawy, ale nie wiem...
    poznać rozmiar jego penisa? Na mój gust taka interpretacja jest nieco
    dziwna. Jak zresztą ta cała ustawa....

    Kursanta przed kursantem, którego widzi i ma z nim fizyczny kontakt?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 54. Data: 2011-06-03 18:03:39
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Primo, zależy gdzie i kiedy napiszesz - czy mnie to "zidentyfikuje".

    No choćby teraz na tej grupie, żeby zachować analogię do grupy na kursie.

    > A secundo, nim pójdę do sądu, rozważę czy mam dowody na powyższe,
    > nawet jeśli będę uważał ze to było o mnie :P

    Idąc tym tropem, to nie wiem co by miało cię identyfikować.
    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 55. Data: 2011-06-03 18:04:39
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.06.2011 16:29, Alek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > I tak sobie siedzicie i przetwarzacie jego dane? A do paki was
    > wszystkich powsadzać!

    A nie, bo mamy prawo do przetwarzania.

    Ogólnie ta cała ustawa o ochronie danych to jeden wielki śmiech na sali.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 56. Data: 2011-06-03 18:09:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.06.2011 13:20, Icek pisze:

    > taaaaaa, a odpytywanie po nazwisku gwarantuje, że odpowiadający to jest
    > np. Adam ?

    No nie, zawsze mogę mieć pomroczność jasną. Aczkolwiek stopień kontroli
    jest wyższy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 57. Data: 2011-06-03 18:32:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-06-02 21:16, tad wrote:
    > Jeden to miał pretensję, że figuruje w księdze wieczystej.

    W księdze wieczystej nie tyle jest nazwisko co całkiem sporo pośredniej
    wiedzy o możliwościach finansowych. Zazwyczaj nie mam ochoty wywieszać
    swoich zarobków obok nazwiska na domofonie, ale tutaj wyrecza mnie państwo.

  • 58. Data: 2011-06-03 19:19:23
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Ogólnie ta cała ustawa o ochronie danych to jeden wielki śmiech na
    > sali.

    Też tak uważam. A jeszcze gorsze jest to, co ludziska wyczyniają w
    imię tej ustawy choć nie ma po temu podstaw. Bo jedyne co wiedzą o tej
    ustawie to jej tytuł a dalej to już działa fantazja.

  • 59. Data: 2011-06-04 08:48:37
    Od: "Lady Heather" <l...@g...pl>

    > Wiem. Wystarczy spojrzeć na tę listę. Może ze 3 osoby podpisują się pod
    > swoimi słowami, a 30 innych ukrywa się pod skrótami albo ksywkami

    Pewnie dlatego latami sie podpisywales Tristan Alder albo Tristan hrabia
    Alder

    :)

    LH

  • 60. Data: 2011-06-04 11:43:49
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Lady Heather" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie dlatego latami sie podpisywales Tristan Alder albo Tristan hrabia
    > Alder
    Nie albo - on się jeszcze podpisywał "romantycznie" Wrak Tristana i nie
    pamiętam jakie jeszcze głupoty wymyślał.
    Teraz niezłe by było np. Szczątki Śmiejka... ;)

    --
    Jotte