  • 41. Data: 2011-06-03 11:45:38
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych, a lista obecności
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl>

    > Mając tylko imię i nazwisko czy PESEL czy adres czy zawód czy jeszcze
    > cokolwiek innego to nie wiemy w zasadzie nic o posiadaczu tych atrybutów.

    Bo i nic nie mamy wiedzieć poza tym, że to ta sama lub inna osoba.

  • 42. Data: 2011-06-03 11:48:41
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > Jak kazdy bedzie musial miec na czole wytatuwany to tak.

    Nie "jak każdy..." bo wystarczy że w określonej sytuacji będzie go musiał
    podać

  • 43. Data: 2011-06-03 12:35:19
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 13:08:51 +0200, niusy.pl napisał(a):

    > No i bzdury. Chodzi o to, że jak któraś z nich ma ten PESEL to na pewno jest
    > to ta sama osoba.

    Tylko które to jest osoba?

  • 44. Data: 2011-06-03 12:44:07
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com>

    > Tylko które to jest osoba?

    TA :-)

  • 45. Data: 2011-06-03 12:52:24
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 3 Jun 2011 14:44:07 +0200, niusy.pl napisał(a):

    > TA :-)

    Kłamiesz, to nie prawda. To tamta osoba.

  • 46. Data: 2011-06-03 12:52:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Jun 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No właśnie da się zidentyfikować. Jak napiszę ,,Gotfryd Smolik to
    > kretyn'' uznasz, że nie o tobie?

    Primo, zależy gdzie i kiedy napiszesz - czy mnie to "zidentyfikuje".
    A secundo, nim pójdę do sądu, rozważę czy mam dowody na powyższe,
    nawet jeśli będę uważał ze to było o mnie :P

    pzdr, Gotfryd

  • 47. Data: 2011-06-03 12:55:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Jun 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Jeżeli czytam nazwisko kursanta na zajęciach, to jego imię i nazwisko go
    > jednoznacznie identyfikują, a odnalezienie go w sali nie wymaga żadnych
    > kosztów.

    Ale pomijasz drobny składnik o którym już pisałem: PRZED KIM ma
    chronić ochrona danych osobowych?
    Kursanta przed kursantem, którego widzi i ma z nim fizyczny kontakt?

    pzdr, Gotfryd

  • 48. Data: 2011-06-03 14:12:42
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał

    > Przeczytaj sobie http://www.giodo.gov.pl/317/id_art/973/j/pl/

    To jest tylko publicystyka. GIODO nie tworzy prawa ani nie dokonuje
    wiążącej wykładni.

  • 49. Data: 2011-06-03 14:17:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

> [...]
    > nazwisko go
    > jednoznacznie identyfikują, a odnalezienie go w sali nie wymaga

    A odczytywanie listy obecności to jest przetwarzanie danych?

  • 50. Data: 2011-06-03 14:19:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał

    > Wiem. Wystarczy spojrzeć na tę listę. Może ze 3 osoby podpisują się
    > pod
    > swoimi słowami, a 30 innych ukrywa się pod skrótami albo ksywkami

    To że twój nick wygląda jak dwa imiona i nazwisko nie czyni go lepszym
    ani gorszym od innych. To nadal nick, tyle że długi. Chcesz miec
    długiego to masz. W sieci to łatwe.