  • 1. Data: 2002-03-18 18:15:21
    Temat: Ochrona danych osobowych
    Od: "poool" <p...@g...pl>

    Witam
    Dziś dostałem spam reklamowy pocztą ( list, a nie elektronicznie) z banku,
    gdzie kilka miesiecy temu zalożyłem rachunek.
    We wniosku nie wyraziłem zgody na wykożystanie moich danych do celów
    marketingowych.
    Co moge im zrobić????
    Pozdro poool

    --
    p...@g...pl

  • 2. Data: 2002-03-18 19:18:58
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "poool"
    > Dziś dostałem spam reklamowy pocztą ( list, a nie elektronicznie) z
    banku,
    > gdzie kilka miesiecy temu zalożyłem rachunek.

    jesli to bylo zwiazane z oferta banku to mogą

    > We wniosku nie wyraziłem zgody na wykożystanie moich danych do celów
    > marketingowych.

    co reklamowali?
    wykorzystali cie, straszna rzecz - wystarczy jeden mail lub tel. i
    przestana
    *** blad ***
    PS sam na pl.biznes.banki wyslales ten sam post z dwoma roznymi tytulami w
    odstepie minuty a ja to musialem 2 razy czytac ;-))

  • 3. Data: 2002-03-19 00:57:32
    Od: Stowarzyszenie Twórców Internetowych <b...@s...org.pl>

    Dnia 2002-03-18 19:15, Użytkownik poool napisał:
    [..]
    > Co moge im zrobić????

    Zażądać zadośćuczynienia.
    Jeśli nie zapłacą podać ich do sądu.
    Ostatnio za taki sam numer bank musiał wybulić 15 000 (o ile dobrze
    pamiętam kwotę).

    pozdrawiam
    Arek