  • 1. Data: 2004-05-05 13:03:13
    Temat: Obronca z urzedu?
    Od: "absorb" <a...@p...pl>

    W ktorym momencie mozna sie starac o obrnoce z urzedu? Gdy jest sie
    podejrzanym czy oskarzonym?

    Jestem w sytuacji, w ktorej dopiero spodziewam sie byc podejrzanym. Chodzi o
    art. 117 (piractwo). Czy na tym etepie moge liczyc na pomoc prawnika z
    urzedu? Dodam ze mam 18 lat i nie pracuje.

    W jakiej instytucji i na jakim rodzaju pisma / druku staramy sie o obronce z
    urzedu?

    P.S. Czy ktos moze mi podac nazwisko konkretnego jurysty z doswiadczeniem w
    kwestiach przestepstw komputerowych? (WARSZAWA)

  • 2. Data: 2004-05-07 10:25:15
    Temat: Re: Obronca z urzedu?
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "absorb" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > art. 117 (piractwo). Czy na tym etepie moge liczyc na pomoc prawnika z
    > urzedu? Dodam ze mam 18 lat i nie pracuje.

    Dolacze sie do pytania. Czy w Sadzie Grodzkim mozna starac sie o obronce z
    Urzedu. Mam rozprawe wyznaczona na 19 maja (art. 54 KW). Czy jest mozliwosc
    zlozenia wniosku do Sadu o obronce z Urzedu, czy juz jest za pozno?
    Gdzies w sieci mozna znalesc wzory pism?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2004-05-07 15:06:48
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    kovalek wrote:
    > Dolacze sie do pytania. Czy w Sadzie Grodzkim mozna starac sie o obronce z
    > Urzedu.

    Art.22 kpw - o ile wykażesz że nie jesteś w stanie ponieść kosztów
    obrony bez poważnego uszczerbku dla niezbędnego utrzymania siebie i
    rodziny, a równocześnie wymaga tego dobro wymiaru sprawiedliwości.
    Tyle że nie liczyłbym na aktywną udział takiego obrocy w sprawie - nawet
    jeśli zostanie wyznaczony. A już zagłębianie się przez niego w zawiłości
    uprawnień SOK ;)

    KG

  • 4. Data: 2004-05-07 20:06:55
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisał(a):

> [...]
    > Tyle że nie liczyłbym na aktywną udział takiego obrocy w sprawie - nawet
    > jeśli zostanie wyznaczony. A już zagłębianie się przez niego w zawiłości

    Gdzie się o to pisze?
    I w jaki sposób?