  • 1. Data: 2004-05-05 12:54:38
    Temat: A tak mi zależało ..
    Od: "absorb" <a...@p...pl>

    .. na odpowiedzi na pytanie:

    Na czym wlasciwie polega "pozbawienie wolnosci w zawieszeniu"?

    Zalozmy ze 1 stycznie 2005 dostaje dwa lata zawieszone na dwa lata.

    Warianty:

    1. Popelniam dodatkowe przestepstwo przed 1 stycznia 2005 i zostaje skazany
    miedzy 1
    stycznia 2005 a 1 stycznia 2007 - kara sie odwiesza?

    2. Popelniam dodatkowe przestepstwo przed 1 stycznia 2005 i zostaje skazany
    po 1 stycznia 2007 - kara sie odwiesza?

    3. Popelniam dodatkowe przestepstwo miedzy 1 stycznia 2005 a 1 stycznia 2007
    i zostaje skazany przed 1 stycznia 2007 - kara sie odwiesza?

    4. Popelniam dodatkowe przestepstwo miedzy 1 stycznia 2005 a 1 stycznia 2007
    i zostaje skazany po 1 stycznia 2007 - kara sie odwiesza?

    Odwieszona kara sumuje sie z zasadzona w drugiej sprawie?

    Czy kara odwiesza sie zawsze i automatycznie czy o tym takze decyduje Sad?

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2004-05-05 14:33:33
    Temat: Re: A tak mi zależało ..