  • 1. Data: 2004-05-05 13:05:49
    Temat: Wymiana dowodu osobistego.
    Od: "Trix" <t...@u...com>

    Witam,

    Czy wymieniajac ksiazeczkowy dowod osobisty
    na nowy, otrzymam nowa serie i numer?
    Czy zatem bede musial uaktualnic umowe o prace,
    umowe z bankiem i inne umowy, w ktorych wpisane
    byly seria i numer dowodu?

    Trix.

  • 2. Data: 2004-05-05 13:26:59
    Temat: Re: Wymiana dowodu osobistego.
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Trix wrote:
> [...]
    > na nowy, otrzymam nowa serie i numer?
    > Czy zatem bede musial uaktualnic umowe o prace,
    > umowe z bankiem i inne umowy, w ktorych wpisane

    tak

  • 3. Data: 2004-05-05 13:41:02
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Uzytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisal w wiadomosci

    tak

    > tak

    zasadniczo nie

    bedziesz musial podac nowe dane TYLKO tam gdzie w bazie przechowuje sie dane o
    dokumencie ciebie identyfikujacym i jest to do
    czegos uzywane(np mozesz robic pewne operacje na koncie tylko jak jestes z tym
    doluementem), ale umow nie bedziesz musial
    zmieniac. W umowie podaje sie nr dowodu jako nr dokumentu stwierdzajacego tozsamosc i
    i w trakcie podpisywania umowy ta
    tozsamosc stwierdzono - nie ma powodu by to robic poonownie. Nowe umowy oczywiscie
    bedziesz podpisywal z nowym dowodem

    A.

  • 4. Data: 2004-05-05 21:51:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Trix" <t...@u...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy wymieniajac ksiazeczkowy dowod osobisty
    > na nowy, otrzymam nowa serie i numer?

    Tak. Numerowane są blankiety

    > Czy zatem bede musial uaktualnic umowe o prace,
    > umowe z bankiem i inne umowy, w ktorych wpisane
    > byly seria i numer dowodu?

    Wystarczy, że strony tych umów poinformujesz o zmianie. Ważne to jest w
    banku (bo może być kłopot w okienku). Inne przypadki mi nie przychodzą do
    głowy. No i musisz aktualizować NIP. To znaczy złożyć aktualizujący NIP-3.
    Teoretycznie do 14 dni (chyba), ale w praktyce nie rzucają się, jeśli to
    zrobi przy najbliższym zeznaniu podatkowym z tego co wiem.