1. Data: 2004-05-05 13:05:49
Temat:Wymiana dowodu osobistego.
Od:"Trix" <t...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy wymieniajac ksiazeczkowy dowod osobisty
na nowy, otrzymam nowa serie i numer?
Czy zatem bede musial uaktualnic umowe o prace,
umowe z bankiem i inne umowy, w ktorych wpisane
byly seria i numer dowodu?

Trix.

2. Data: 2004-05-05 13:26:59
Temat:Re: Wymiana dowodu osobistego.
Od:poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Trix wrote:
> [...]
> na nowy, otrzymam nowa serie i numer?
> Czy zatem bede musial uaktualnic umowe o prace,
> umowe z bankiem i inne umowy, w ktorych wpisane

tak

3. Data: 2004-05-05 13:41:02
Od:"Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisal w wiadomosci

tak

> tak

zasadniczo nie

bedziesz musial podac nowe dane TYLKO tam gdzie w bazie przechowuje sie dane o
dokumencie ciebie identyfikujacym i jest to do
czegos uzywane(np mozesz robic pewne operacje na koncie tylko jak jestes z tym
doluementem), ale umow nie bedziesz musial
zmieniac. W umowie podaje sie nr dowodu jako nr dokumentu stwierdzajacego tozsamosc i
i w trakcie podpisywania umowy ta
tozsamosc stwierdzono - nie ma powodu by to robic poonownie. Nowe umowy oczywiscie
bedziesz podpisywal z nowym dowodem

A.

4. Data: 2004-05-05 21:51:05
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trix" <t...@u...com> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Czy wymieniajac ksiazeczkowy dowod osobisty
> na nowy, otrzymam nowa serie i numer?

Tak. Numerowane są blankiety

> Czy zatem bede musial uaktualnic umowe o prace,
> umowe z bankiem i inne umowy, w ktorych wpisane
> byly seria i numer dowodu?

Wystarczy, że strony tych umów poinformujesz o zmianie. Ważne to jest w
banku (bo może być kłopot w okienku). Inne przypadki mi nie przychodzą do
głowy. No i musisz aktualizować NIP. To znaczy złożyć aktualizujący NIP-3.
Teoretycznie do 14 dni (chyba), ale w praktyce nie rzucają się, jeśli to
zrobi przy najbliższym zeznaniu podatkowym z tego co wiem.