  • 1. Data: 2004-05-05 12:08:25
    Temat: pomocy !! czy to XXI wiek??
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    Witam!
    mam poważny problem, jestem z okolic Krakowa i chę sprzedadać działkę,
    jednak nie ma jeszcze zatwierzonego plany zagospodarowania przestrzennego, a
    stary podono unieważniono, nie mogę przez to dokonać kontraktu co jest dla
    mnie rzeczą niedopuszczalną, żyjemy w wolnym kraju, nie ma wojny, nie
    jestesmy pod zaborami a ja nie moge sprzedac swojej własnej działki! każdy
    notariusz mówi co innego, a to ędzia nie podbije a to co innego - czy nie ma
    żadnego "kluczka" prawnego który pozwalałby mi sprzedać moją działkę????
    Bardzo prosze o pomoc
    Z góry dziękuję
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-05 17:00:07
    Temat: Re: pomocy !! czy to XXI wiek??
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > stary podono unieważniono, nie mogę przez to dokonać kontraktu co jest dla

    ZTCW w takim przypadku notariusz wysyla do agencji rolnej skarbu państwa (lub jakas
    podobna nazwa)
    czekasz miesiąc aż nie/skorzystają z prawa pierwokupu i wtedy następuje druga umowa
    przenosząca
    wlasność. (pierwsza jest warunkowa)

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2004-05-05 19:55:49
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    tak, ale zapomniałam dopisac,że wystąpił problem z podziałem tej działki -
    każdy mówi co innego i działkę dzielę już pare miesięcy , cos
    okropnego......

  • 4. Data: 2004-05-05 20:57:05
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > tak, ale zapomniałam dopisac,że wystąpił problem z podziałem tej działki -
    > każdy mówi co innego i działkę dzielę już pare miesięcy , cos
    > okropnego......

    Podziekuj sejmowi który napisal tak ustawe o obrocie gruntami pod dyktando
    PSLu. Najbardziej wqrza ta ustawa posredników mieszkaniowych który ponosza
    glówne ryzyko niedojscia do skutku transakcji.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 5. Data: 2004-05-05 21:43:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    (lub jakas podobna nazwa)
    > czekasz miesiąc aż nie/skorzystają z prawa pierwokupu i wtedy następuje

    Ja podejrzewam, ze kłopot w tym, że kupujący nie wie, czy to w końcu
    będzie się pod budowę nadawało, czy na przykład w nowym planie
    zagospodarowania terenu autostrady sobie tam nie narysują.