  • 21. Data: 2005-08-21 06:48:02
    Temat: Re: Obraza przez gg
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > A z jakiego tytułu chciałbyś go oskarżyć? O ile pamiętam, przepisy
    > wiążące się ze zniesławieniem zawieraja słowo "publicznie".

    Obok zniesławienia istnieje też zniewaga.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 22. Data: 2005-08-21 07:37:51
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > A ci co grozili bombą w metrze to myślisz że dzwonili z własnej komórki
    > i dlatego iż złapali.

    Pocwicz konstrukcje zdania "kolego", bo chwilowo nie rozumiem
    o co Ci chodzi.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 23. Data: 2005-08-21 08:02:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    rezist.com napisał(a):

    > Pocwicz konstrukcje zdania "kolego", bo chwilowo nie rozumiem
    > o co Ci chodzi.

    Trudno. Ja rozumiem co napisałem.

  • 24. Data: 2005-08-21 08:24:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:de8mt8$6an$2@opal.futuro.pl...

    > Tylko marne chyba szanse na podciagniecie tego pod cos z kk aby nawet przy
    > dobrej woli prokuratora nie dostac umorzenia. Choc ja nie fachowiec, tylko
    > czystej krwi amator w tej branzy.

    Art. 216.

    § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej
    nieobecność,

    lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła,

    podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

    § 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności

    do roku.

    § 3. Jeżeli zniewagę wywołało wyzywające zachowanie się pokrzywdzonego albo

    jeżeli pokrzywdzony odpowiedział naruszeniem nietykalności cielesnej lub

    zniewagą wzajemną, sąd może odstąpić od wymierzenia kary.

    § 4. W razie skazania za przestępstwo określone w § 2 sąd może orzec
    nawiązkę na

    rzecz pokrzywdzonego, Polskiego Czerwonego Krzyża albo na inny cel społeczny

    wskazany przez pokrzywdzonego.

    § 5. Ściganie odbywa się z oskarżenia prywatnego.

  • 25. Data: 2005-08-21 08:25:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Pocwicz konstrukcje zdania "kolego", bo chwilowo nie rozumiem
    > o co Ci chodzi.

    iz = ich

    P.

  • 26. Data: 2005-08-21 08:26:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No i co z tego? Jak do Ciebie zadzwoni i Ci to powtorzy
    > przez sluchawke to efekt bedzie identyczny, mozesz sobie co najwyzej
    > poplakac.

    bedziesz miec problem gdy po drugiej stronie znajdzie sie dyktafon.

    P.

  • 27. Data: 2005-08-21 08:27:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Popieram, przy pomocy niektórych można bardzo skutecznie przestraszyć
    > delikwenta! A zamiar w polskim prawie, to nie przestępstwo, nawet nie
    > wykroczenie! Było ostantio o tym w wiadomościach.

    bzdura, wlasnie zamiar jest najwazniejszy , patrz np
    pobicie ze skutkiem smiertelnym, a morderstwo.
    Efekt taki sam, zamiar inny.

    P.

  • 28. Data: 2005-08-21 09:06:04
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Trudno. Ja rozumiem co napisałem.

    to mi wspanialomyslnie wytlumacz co ma do tej dyskusji
    identyfikacja goscia, korzystajacego z cella do ggada czy zwyklego
    telefonu.

    obawiam sie, ze skala nie ta i mozliwosci technologii troche inne.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 29. Data: 2005-08-21 09:12:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    rezist.com napisał(a):

    > to mi wspanialomyslnie wytlumacz co ma do tej dyskusji
    > identyfikacja goscia, korzystajacego z cella do ggada czy zwyklego
    > telefonu.

    Chciałem ci tylko wykazać że błędny jest twój pogląd o niem ożliwości
    wykryczia i udowodnienia z jakiego ktoś dzowni telefonu, czy z ajkiego
    komputera korzytsa.
    A tym "bombiarzem" i telefonem komórkowym była to ironia. On dzwonił z
    budki telefonicznej i zapewne wychodził z tego samego założenia co ty,
    że go nie namierzą.

    > obawiam sie, ze skala nie ta i mozliwosci technologii troche inne.

    A ja myślę że i skala i możliwości technologiczne analogiczne.

  • 30. Data: 2005-08-21 09:47:11
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > wykryczia i udowodnienia z jakiego ktoś dzowni telefonu, czy z ajkiego
    > komputera korzytsa.

    oczywiscie, ja zdaje sobie sprawe jakie sa mozliwosci techniczne.

    > budki telefonicznej i zapewne wychodził z tego samego założenia co ty,
    > że go nie namierzą.

    ktorym bombiarzem? bo ja slyszalem o takim co dzwonil z prepaida,
    ktorego uzywal rowniez do rozmow innych. mniejsza o to, jesli koles
    jest glupi i w minute po zrobieniu kawalu wydzwania do znajomych
    sie pochwalic - z tej samej budki, to juz jego problem,
    to akurat nie jest tematem do rozwazan.

    mozesz z duzym prawdopodobienstwem namierzyc urzadzenie,
    ale czy *zawsze* namierzysz czlowieka?

    > A ja myślę że i skala i możliwości technologiczne analogiczne.

    wiesz, jakies rok temu na jednym z for internetowych,
    jeden mis nabluzgal straszliwie na drugiego. po pol roku
    przyszlo pisemko z prokuratury (chyba Lublin) z prosba
    o ujawnienie numerow IP (nazwijmy go) "bluzgacza".
    I sprawa stanela w momencie gdy wyszlo na jaw ze misio korzystal
    z kilku sympatycznych proxy ulokowanych w Afryce.

    SMS Express akurat wspolpracuje z prokuratura, ale w kazdym z tych
    przypadkow jakie mialy miejsce (czy rzekoma bomba czy tez slynny
    przypadek z gnebieniem przez gada) mial jeszcze miejsce jeden
    fakt - przyznanie sie do winy. to troche ulatwia postepowanie,
    pomijajac juz to czy zbluzganie faktycznie mialo miejsce,
    czy tez nie.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com