  • 11. Data: 2005-08-20 22:04:05
    Temat: Re: Obraza przez gg
    Od: "Pawel" <p...@v...pl>

    > No i co z tego? Jak do Ciebie zadzwoni i Ci to powtorzy
    > przez sluchawke to efekt bedzie identyczny, mozesz sobie co najwyzej
    > poplakac.

    jezeli tak jest naprawde to rzeczywiscie dziwne kraj ta Polska...

  • 12. Data: 2005-08-20 22:04:59
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    .... a nie łatwiej dać mu w ryj ? ...

  • 13. Data: 2005-08-20 22:48:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej wrote:

    > Gnojek dopuścił się znieważenia, które jest przestępstwem.
    > Zgłoś to do prokuratury.

    MegaROTFL

    > Pewnie od momentu otrzymania wezwania do chwili przesłuchania będzie
    > posrany chodził.

    Posrany to tu kto inny jest ;->

    No, chyba że sobie z biednego Pawełka żartujesz udzielając mu tak
    idiotycznych 'porad' ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 14. Data: 2005-08-20 22:50:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pawel wrote:
    > Pewien 18 letni gowniarz obrazil oraz oczernil mnie i moja ridzine przez

    Straszne.

    > gg.Chcialbym go oskarzyc.Z samego teskstu wynika ze tylko on mogl to

    A o co tak konkretnie?

    > napisac (gdyby sie bronil ze ktos inny u niego byl).Poza tym nie zna

    SezU

    > mnie nikt tak z jego otoczenia.Napisal to ze swojego nr gg ktory do
    > dzisiaj uzywa.Mam rowniez swiadka ktory byl przy tym gdy wiadomosc

    ...który zdrowo cię prześwięci, jak będziesz go w charakterze świadka
    ciąkać z powodu takiego idiotyzmu.

    > doszla.Czy mam szanse wygrac sprawe w sadzie?Dodam ze bylo to okolo pol
    > roku temu.

    W sądzie masz szansę wygrać wyrok skazujący za robienie sobie jaj z
    wymiaru sprawiedliwości. Oczywiście dla siebie.

  • 15. Data: 2005-08-21 01:52:41
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Mozesz rozwinac?

    Jasne. Przeciwnik nie bylby w stanie wykazac, ze to ja jestem autorem
    tej wiadomosci, a ja bym temu zaprzeczyl. Bo od tego by przeciwnik
    musial zaczac. Najprawdopodobniej zostalby powolany biegly, za
    ktorego, po oddaleniu pozwu, zaplacilby powod. Dodatkowo, poniewaz nie
    mam zwyczaju rano wstawac, a takie rozprawy to chyba bywaja rano,
    wzialbym jakiegos zaprzyjaznionego radce w celu reprezentowania mnie w
    sadzie. Zasadzone koszty zastepstwa po oddaleniu pozwu, zaplacilby
    powod. A im dluzej by to trwalo, tym wieksze koszty by poniosl.

    marekz

  • 16. Data: 2005-08-21 01:56:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MarekZ wrote:

    [ciach]

> [...]
    > Zasadzone koszty zastepstwa po oddaleniu pozwu, zaplacilby powod. A im
    > dluzej by to trwalo, tym wieksze koszty by poniosl.

    Jakby Cię ścigał o jakieś odszkodowanie z KC to owszem. Ale z KW czy KK
    to pewnie poszłoby na rachunek skarbu państwa.

  • 17. Data: 2005-08-21 02:00:36
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:de8mt8$6an$2@opal.futuro.pl...

    > Jakby Cię ścigał o jakieś odszkodowanie z KC to owszem. Ale z KW czy
    > KK to pewnie poszłoby na rachunek skarbu państwa.

    Tylko marne chyba szanse na podciagniecie tego pod cos z kk aby nawet
    przy dobrej woli prokuratora nie dostac umorzenia. Choc ja nie
    fachowiec, tylko czystej krwi amator w tej branzy.

    marekz

  • 18. Data: 2005-08-21 03:15:14
    Od: "Marcel-ak" <m...@w...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:de84eq$v2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Pawel" <p...@v...pl> napisał w wiadomości

    > I dopiero teraz poczułeś się obrażony?:-) Strasznie masz wolny czas
    > reakcji:-) Bylo dorwać gówniarza dzień po "obrazie" i wytłumaczyć mu przy
    > pomocy dostępnych Ci srodków, ze popełnił błąd:-)

    Popieram, przy pomocy niektórych można bardzo skutecznie przestraszyć
    delikwenta! A zamiar w polskim prawie, to nie przestępstwo, nawet nie
    wykroczenie! Było ostantio o tym w wiadomościach.

    Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2005-08-21 06:45:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MarekZ napisał(a):

    > Tylko marne chyba szanse na podciagniecie tego pod cos z kk aby nawet
    > przy dobrej woli prokuratora nie dostac umorzenia. Choc ja nie
    > fachowiec, tylko czystej krwi amator w tej branzy.

    Właśnie amator. I wygadujesz lekkie bzdury.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 20. Data: 2005-08-21 06:47:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    rezist.com napisał(a):

    > Jak do Ciebie zadzwoni i Ci to powtorzy przez sluchawke to efekt bedzie identyczny,
    mozesz sobie co najwyzej
    > poplakac.

    Tak ci się kolego tylko wydaje.
    A ci co grozili bombą w metrze to myślisz że dzwonili z własnej komórki
    i dlatego iż złapali.