  • 41. Data: 2005-08-22 04:42:48
    Temat: Re: Obraza przez gg
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz napisał(a):

    > Czytaj uwaznie, ze zrozumieniem. Proponuje skierowac sie do podrecznikow
    > jezyka polskiego z okresu 6-8 kl. SP (dawnej, nie wiem jak to teraz bedzie)
    >
    > Kto zniewazna inna osobe w jej obecnosci, publicznie, lub w zamiarze aby
    > zniewaga do tej osoby dotarla.
    >
    > Kto zniewaza inna osobe pod jej nieobecnosc, publicznie, lub w zamiarze aby
    > zniewaga do tej osoby dotarla.
    >
    > tzw. zdanie podrzednie zlozone ;-)

    To znaczy? Polonistą akurat nie jestem.
    Ale zapewniam cię że wystarczy wypełnić znamiona do słowa albo. Ono jest
    kluczowe (a ty je akurat pomijasz).
    Przykładowo jak powiem ci w 4 oczy że jesteś idiotą to cie znieważyłem,
    (no chyba że to prawda).
    I nie rozumiem o co ci chodzi.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 42. Data: 2005-08-22 04:44:15
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 22.08.2005 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:

> [...]
    > kluczowe (a ty je akurat pomijasz).
    > Przykładowo jak powiem ci w 4 oczy że jesteś idiotą to cie znieważyłem,

    Musisz mnie zniewazyc PUBLICZNIE zeby ten przepis mial zastosowanie.
    Publicznie znaczy sie w obecnosci osoby/osob trzecich.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 43. Data: 2005-08-22 05:02:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz napisał(a):

    > Musisz mnie zniewazyc PUBLICZNIE zeby ten przepis mial zastosowanie.
    > Publicznie znaczy sie w obecnosci osoby/osob trzecich.

    Czyli prywatnie mogę cię wyzywać o czego chce? Mylisz się i to w tak
    oczywistej sprawie.
    Uzasadnij czemu według ciebie publicznie, i po co stoi tam słówko albo.

  • 44. Data: 2005-08-22 05:17:48
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    > Czyli prywatnie mogę cię wyzywać o czego chce? Mylisz się i to w tak
    > oczywistej sprawie.

    Czy jestes w stanie wskazac wyrok, lub orzeczenie ktore by na to
    wskazywalo?

    > Uzasadnij czemu według ciebie publicznie, i po co stoi tam słówko albo.

    w jej obecnosci ALBO pod jej nieobecnosc.
    w jej obecnosci publicznie ALBO pod jej nieobecznosc - rowniez publicznie.

  • 45. Data: 2005-08-22 06:20:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > Czy jestes w stanie wskazac wyrok, lub orzeczenie ktore by na to
    > wskazywalo?

    Wystarczy przeczytać przepis. Jest napisany dość jasno.
    Jak nie wierzysz mi to zerknij do pierwszego lepszego komentarza do kk.

    > w jej obecnosci ALBO pod jej nieobecnosc.
    > w jej obecnosci publicznie ALBO pod jej nieobecznosc - rowniez publicznie.

    Ale czemu podajesz dwie wersje. Według pierwszego zdania które wskazałeś
    nie trzeba publiczności.
    To tym masz problemy z polszczyzną.

  • 46. Data: 2005-08-22 06:38:26
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Był 22 sierpień 2005 06:42, kiedy tajemnicza osoba przedstawiająca się
    jako Johnson powiedziała:

    > Ale zapewniam cię że wystarczy wypełnić znamiona do słowa albo. Ono jest
    > kluczowe (a ty je akurat pomijasz).

    Oczywiście, że tak.
    Polonistów zachęcam do zajrzenia do komentarza do kk (np. w Leksie), A.
    Zoll, teza 17 do art. 216 kk.

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||

  • 47. Data: 2005-08-22 09:33:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przecież już kiedyś tłumaczyłem, że przez telefon i gg to jest w obecności
    > osoby znieważanej czyli sam początek przepisu ...

    tak racja, zly cytat, w kazdym razie chodzi mi w tymmomencie o to ze
    "publicznie" nie ma znaczenia.

    P.

  • 48. Data: 2005-08-22 20:06:04
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > To tym masz problemy z polszczyzną.

    Obraziłeś go publicznie;))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 49. Data: 2005-08-23 07:07:03
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Leszek napisał(a):

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Obraziłeś go publicznie;))

    ale nie zniewazył,
    no i to moze byc prawda.

    Juz widzę ten dowód z dyktanda na sprawie

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75