    From: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obraza przez gg
    Date: Sat, 20 Aug 2005 20:29:03 +0200

    Użytkownik "Pawel" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:de7ppf$s4q$05$1@news.t-online.com...
    > Pewien 18 letni gowniarz obrazil oraz oczernil mnie i moja ridzine
    > przez gg.Chcialbym go oskarzyc.Z samego teskstu wynika ze tylko on
    > mogl to napisac (gdyby sie bronil ze ktos inny u niego byl).Poza tym
    > nie zna mnie nikt tak z jego otoczenia.Napisal to ze swojego nr gg
    > ktory do dzisiaj uzywa.Mam rowniez swiadka ktory byl przy tym gdy
    > wiadomosc doszla.Czy mam szanse wygrac sprawe w sadzie?Dodam ze bylo
    > to okolo pol roku temu.

    Gdybym to ja byl tym gowniarzem, mialbys zerowe szanse, nawet gdyby to
    bylo przedwczoraj. Dodatkowo "przeciagnalbym Cie" po kosztach
    zastepstwa procesowego oraz kosztach bieglych za takie pomysly. Takze
    raczej odradzam. :-) Tzn. oczywiscie postraszyc zawsze warto, ale isc
    w jakiekolwiek koszty juz raczej nie. Sa inne metody przywolywania do
    porzadku gowniarzy.

    marekz