  • 1. Data: 2003-10-12 14:43:46
    Temat: Obejście do lokalu.
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    Spółdzielnia Mieszkaniowa wydziela lokale (użytkowe) i chce mi przydzielić
    lokal na własność wyłącznie z ziemią pod nim. Czyli nie mam dojścia do
    lokalu bo mogą postawić płot i nie wejdę. CZy jest jakiś przepis, który
    nakazuje wydzialanie lokalu łącznie z dojściem i dojazdem? Nawet chcę kupić
    ten teren, tylko oni nie są zainteresowani. Jest jakiś przepis na to?
    Ponoć ma być jakieś 1,5 lub 3 metry, ale czy jest na to przepis?