  • 1. Data: 2003-10-12 15:20:48
    Temat: ZABRANIE PRZEZ ZUS UBEZPIECZENIA CHOROBOWEGO
    Od: monika<d...@i...pl>

    Dnia 15 kwietnia podpisałam umowę o pracę,16 kwietnia rozpoczełam
    pracę u pracodawcy dałam mu wszystkie dokumenty i zaświadczenie o
    zdolności do pracy,ale 16 kwietnia w nocy wracając z miasta miałm
    wypadek samochodem z mojej winy.ZUS zabrał mi świadczenia po
    kontroli dnia 29,10, tłumacząc się że nie mam zaświadczenia od
    lekarza o zdolności do pracy ale to ma mój pracodawca tylko,że mój
    pracodawca siedzi w więzieniu od 22,05 i nie mogą wziąść od niego
    żadnych papierów ani go przesłuchać.Co powinnam zrobić w tej sytuacji
    leczenie potrwa jeszcze bardzo długo nie chodzę i nie widzę na razie
    szans na poprawę ,boję się korzystać z usług lkarskich,bo będę
    musiała zapłacić za cały okres leczenia,przerwali wypłatę zasiłku
    chorobowego a ja nie mam z czego żyć.

    -> http://usenet.pomocprawna.info