  • 31. Data: 2002-05-22 18:42:33
    Temat: Re: Nieoznakowane radiowozy...
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    In pl.misc.samochody Leszek <l...@m...icpnet.pl> wrote:

    > Przejrzyj kodeks drogowy.
    A wiesz, że przeglądam i nie mogę znaleźć?

    Możew innej ustawie?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 32. Data: 2002-05-22 18:52:52
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał w
    wiadomości news:acgoqp$n1e$4@news.onet.pl...

    > A wiesz, że przeglądam i nie mogę znaleźć?
    >
    > Możew innej ustawie?
    > --
    A masz wydanie specjalne z 2002 ?

    Leszek

  • 33. Data: 2002-05-22 20:27:21
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Wed, 22 May 2002 18:05:12 +0200, Leszek wrote:
    >To akurat żaden problem.Ale jak za pomocą samej kamery udowodniłbyś
    >ich prędkość?

    Stoper i zaswiadczenie od geometry powiatowego ze miedzy mijanymi
    obiektami z tasmy jest 434 metry.

    Tylko po co ? Dostana od komendanta upomnienie ustne z usmiechem i sie
    skonczy :-)

    J.

  • 34. Data: 2002-05-22 20:27:23
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Wed, 22 May 2002 17:46:04 +0200, Bimi wrote:
    >Jak by to bylo przestepstwo to Policji nie wolno by tego zrobic. I by nie
    >robila.

    A wykroczenia to im wolno robic ?

    >Nie ma sie wiec co zastanawiac na tym, czy sad przyjal by taki dowód... :)
    >Choc mysle, ze by nie przyjal. :)
    >Jesli chodzi o to, to w Polsce jest chyba podobnie jak US. Choc pewnie zaraz
    >ktos mi powie, ze sie myle... :)

    Obawiam sie ze sie mylisz. Ale moze to ja sie myle - ktos zna jakis
    przepis w temacie ? Bo cos mi sie wydaje ze po prostu nie ma zadnych -

    czyli sad ma wolna reke ..

    J.

  • 35. Data: 2002-05-22 20:27:26
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On 22 May 2002 15:13:37 GMT, Adam Płaszczyca wrote:

    >EEEE.. . Nie do końca.
    >Rzecz w tym, że Minister MOŻE dać zezwolenie na przekraczanie prędkosci
    >pojazdom nieuprzywilejowanym.

    A gdzie widziales w ustawie takie upowaznienie dla ministra ?

    J.

  • 36. Data: 2002-05-23 06:02:51
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > A gdzie widziales w ustawie takie upowaznienie dla ministra ?
    >
    > J.

    A paragraf 22 Specjalnego Wydania?

    Leszek

  • 37. Data: 2002-05-23 06:03:50
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    >
    > Obawiam sie ze sie mylisz. Ale moze to ja sie myle - ktos zna jakis
    > przepis w temacie ? Bo cos mi sie wydaje ze po prostu nie ma

    Sąd może dowolnie oceniać dowody.I kropka.

    Leszek

  • 38. Data: 2002-05-23 06:05:13
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    > obiektami z tasmy jest 434 metry.
    >
    > Tylko po co ? Dostana od komendanta upomnienie ustne z usmiechem i

    +pochwała za dobre wyniki;) Bo ci co wolno jeżdżą "kameramia" maja
    wyniki oczywiście gorsze.

    Leszek

  • 39. Data: 2002-05-23 06:07:14
    Temat: OT; Re: Nieoznakowane radiowozy...
    Od: Wojtek S <w...@p...pl>

    WaldekGo wrote:
    > Pozdrowienia, Waldek
    > ==========================================
    > a...@o...info , w...@t...pl
    > ==========================================
    > ZUS z pewnością jest instytucją przestepczą, ale nie można nazwać jej
    > zorganizowaną."
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    :-)))))))))))))))))))))))))))))))))
    Ale się uśmiałem !
    Jeszcze raz :-))))))))))))))))))))))
    --
    Pozdrówka
    Wojtek GaduGadu: 1137408

  • 40. Data: 2002-05-23 08:22:26
    Od: "Bimi" <5...@p...com>

    > Sąd może dowolnie oceniać dowody.I kropka.

    To prawda. Ale czy jedyna podstawa do odrzucenia dowodu moze byc jego
    niewiarygodnosc? Czy to, ze zostal zdobyty z naruszeniem prawa nie moze byc
    podstawa do jego odrzucenia?

    Pozdrawiam,
    Bimi