  • 21. Data: 2010-03-03 19:27:08
    Temat: Re: [OT] Jak sie placi za dom nie gotowka?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> writes:

    > Imienny czek potwierdzony.

    A masz, nastepny. Czeków już nie ma.

    MJ

  • 22. Data: 2010-03-03 19:34:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Latet pisze:

    > Czy wymyslono na to jakis cywilizowany, bezstresowy sposob, bezpieczny
    > dla obu
    > stron?

    Jak kupowałem mieszkanie, to sprzedający miał podobne wątpliwości.

    Dogadaliśmy się w banku w którym brałem kredyt, że sprzedający też sobie
    założy tam konto i na miejscu zrobimy przelew, a on od razu dostanie
    potwierdzenie wpłynięcia pieniędzy.

  • 23. Data: 2010-03-03 19:39:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    > A masz, nastepny. Czeków już nie ma.

    Są.

    --
    spp

  • 24. Data: 2010-03-03 19:45:10
    Od: gacek <g...@w...pl>

    SDD wrote:
    > Użytkownik "grzeda" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W mBanku jest to absolutna i zelazna regula.

    A probowales przelac 50000?

    gacek

  • 25. Data: 2010-03-03 20:07:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    spp <s...@o...pl> writes:

    > Są.

    A to bardzo przepraszam, żyłem w błędzie.

    MJ

  • 26. Data: 2010-03-03 20:13:49
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    .B:artek. napisal:
    > W kraju w zasadzie bezużyteczne.

    No wlasnie, ze uzyteczne. Te imienne potwierdzone.
    Sa de facto kasa. Ale bezuzyteczna dla zlodzieja.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 27. Data: 2010-03-03 20:52:29
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > No wlasnie, ze uzyteczne. Te imienne potwierdzone.
    > Sa de facto kasa. Ale bezuzyteczna dla zlodzieja.
    >
    > --
    A jaka jest pewność, że ten "czek" co go kupujący daje sprzedającemu
    w momencie podpisywania dokumentów u notariusza jest prawdziwy,
    chyba nie trudno sfałszować taki dokument - a dokładniej to samo
    "potwierdzenie banku"
    na orginalnym druczku ale bez pokrycia?

    W końcu jeśli mamy doczynienia z oszustem to każdego zagrania można się
    spodziewać.

  • 28. Data: 2010-03-03 20:55:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zygmunt wrote:

> [...]
    > w momencie podpisywania dokumentów u notariusza jest prawdziwy,
    > chyba nie trudno sfałszować taki dokument - a dokładniej to samo

    isc z kupujacym do banku i obejrzec sobie czek wystawiony przez bank i
    porownac z tym co sie dostalo. Potem prosto do notariusza.

  • 29. Data: 2010-03-03 20:57:01
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > A dlaczego nie może być tak?
    >
    > Tak właśnie kupiłem ostatnio dom. :)

    Dom zmienia właściciela z chwilą podpisania
    dokumentów u notariusza, a zapłata to jest wierzytelność i nic do
    podpisania umowy nie ma. W skrócie - nie musiałeś za ten dom płacić.....
    miałbyś i dom i dług...

  • 30. Data: 2010-03-03 21:11:36
    Od: grzeda <g...@g...pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "grzeda" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W mBanku jest to absolutna i zelazna regula.

    mBank, WBK tak. Ale czy w innych? Wiem, ze w Spoldzieczym nie.

    pozdr
    PG