  • 11. Data: 2010-03-03 17:09:18
    Temat: Re: [OT] Jak sie placi za dom nie gotowka?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Latet wrote:

    > A mozesz to rozwinąć?
    >
    > Dzięki,

    W ksiegach działa zasada kto pierwszy ten lepszy.

    Ty bedziesz siedzial u notariusza i kupowal dom i zanim zdazysz z aktem
    notarialnym do sadu jak ci w miedzyczasie podrzuce pare hipotek i
    sprzedam do ze trzy razy.

  • 12. Data: 2010-03-03 17:18:32
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Latet wrote:

    > A mozesz to rozwinąć?

    Pewnie pięciu klientów kupuje co godzinę
    u innego naotariusza ten dom :-)

  • 13. Data: 2010-03-03 17:24:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:

    > Pewnie pięciu klientów kupuje co godzinę
    > u innego naotariusza ten dom :-)

    albo bierze kredyt pod hipoteke.

  • 14. Data: 2010-03-03 17:25:58
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Latet napisal:
    > Czy wymyslono na to jakis cywilizowany, bezstresowy sposob, bezpieczny dla obu
    > stron?

    Imienny czek potwierdzony.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 15. Data: 2010-03-03 17:47:55
    Od: gacek <g...@w...pl>

    witek wrote:

    > W niektorych bankach wewnetrzne tak.

    Czasem tak, a potem się okazuje, że w takim mBanku owszem, ale jak
    postanowisz przelać 30k to transakcja jest wstrzymana do potwierdzenia
    telefonicznego. I weź tu coś zrób u takiego notariusza.

    Jacek

  • 16. Data: 2010-03-03 18:41:42
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-03 17:35, .B:artek. pisze:

    > Jeden kłopot: OIDP żaden bank w Polsce nie prowadzi czeków obecnie (PKO
    > BP jako ostatni zaprzestał 2-3 lata temu).

    Dziwne - właśnie w ubiegłym tygodniu wziąłem 5 czeków z PKO BP. :)

    --
    spp

  • 17. Data: 2010-03-03 18:43:09
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-03 17:10, Latet pisze:

    > Przecież nie moze byc tak, ze w umowie podpisywanej u notariusza bedzie
    > adnotacja jak na fakturze "platnosc przelewem w ciagu X dni". Za duze
    > ryzyko.

    A dlaczego nie może być tak?

    Tak właśnie kupiłem ostatnio dom. :)

    --
    spp

  • 18. Data: 2010-03-03 18:54:26
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 03-03-2010 19:41, spp pisze:
    > Dziwne - właśnie w ubiegłym tygodniu wziąłem 5 czeków z PKO BP. :)

    Są jeszcze, ale tylko w obrocie zagranicznym -
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=6/id_p
    roduct=000000000000122/podgrupa=0/section=misp

    W kraju w zasadzie bezużyteczne.

    --
    .B:artek.

  • 19. Data: 2010-03-03 18:56:34
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-03 19:54, .B:artek. pisze:

    > Są jeszcze, ale tylko w obrocie zagranicznym -
    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=6/id_p
    roduct=000000000000122/podgrupa=0/section=misp

    > W kraju w zasadzie bezużyteczne.

    Ale ja je wziąłem dokładnie po to aby ich użyć w kraju. :)
    I użyłem. :)
    --
    spp

  • 20. Data: 2010-03-03 19:05:48
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "grzeda" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To sie zgadza (u mnie np WBK), ale nawet to nie jest regula.

    W mBanku jest to absolutna i zelazna regula.

    Pozdrawiam
    SDD