  • 1. Data: 2010-03-02 20:35:11
    Temat: Problem z autem zajętym przez Komornika
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    Witam !!

    Mam problem...

    Ojciec prowadził działalność gospodarczą - budowlanka - nie zapłacono mu i
    popadł w długi...

    Komornik zajął auto - wycenil i standardowo 1 licytacja - brak chętnych, 2
    licytacja brak chętnych....

    aktualnie od około 5 - 6 miesięcy nic się nie dzieje - auto zajęte (żadnego
    pisma o zejsciu komornika z auta nie ma).

    problem jest następujący - auto jest niepotrzebne, stoi i zawadza, firma juz
    nie istnieje (to jest bus) jest tez uszkodzone (wyjęty silnik i skrzynia z
    powodu awarii akrzyni) - muszę teraz opłacać OC za coś, czego i tak nie
    można używać, Ojciec stara się o rente - chce się od wszystkiego odciac
    (depresja - przekreślone całe życie z powodu 2 niewypłacalnych firm) i tylko
    to nieszczęsne auto straszące na podwórzu....

    Czy można jakoś takie auto zezłomować/ usunąć/ ew. wyrejestrować i usunąć w
    krzaki - tak, aby nie płacić za OC...

    No i apropo uszkodzenia auta - w protokole zajęcia nie ma nic o tym że auto
    było sprawne - tylko marka, model, rok i szacunkowa cena - jakrozumiem
    komornik się nie znał i auto było uszkodzone już w chwilach oględzin ;) ??

    Pozdrawiam
    Marcin W.

  • 2. Data: 2010-03-02 20:41:40
    Temat: Re: Problem z autem zajętym przez Komornika
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-02 21:35, Marcin Wajnert pisze:

> [...]
    > było sprawne - tylko marka, model, rok i szacunkowa cena - jakrozumiem
    > komornik się nie znał i auto było uszkodzone już w chwilach oględzin ;) ??

    Pójść do wierzyciela, poprosić by wystawił furkie na ponowną
    licytację (wskazał ponownie tą ruchomość jako składnik majątku
    podlegający egzekucji).

    Komornik oszacuje wartość - jeśli przeceni - zaskarżyć
    oszacowanie ... jak już wyceni "prawidłowo" - kupić na II licytacji.
    Jak już kupisz, to złomujesz.

    Jeśli auto rzeczywiście ma "wartość złomu" - to jesteś na zero i
    nie ma OC ... jeśli trochę więcej, to może trupa sprzedasz.

    Szczęść boże.

    6008

  • 3. Data: 2010-03-02 22:28:35
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hmjsq2$gop$1@news.onet.pl...
    > Witam !!
    >
    > Mam problem...
    > Czy można jakoś takie auto zezłomować/ usunąć/ ew. wyrejestrować i usunąć
    > w krzaki - tak, aby nie płacić za OC...

    a nie mozesz poprostu wypowiedziec umowy ubezpieczycielowi?
    i juz...
    zezlomujesz pozniej jak sie naprostuje

    pozdrawiam
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2010-03-02 22:34:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    HANA pisze:
    > Użytkownik "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hmjsq2$gop$1@news.onet.pl...

    > a nie mozesz poprostu wypowiedziec umowy ubezpieczycielowi?

    Musi być ciągłość ubezpieczenia.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-03-02 22:35:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    HANA wrote:
> [...]
    > wiadomości news:hmjsq2$gop$1@news.onet.pl...

    > a nie mozesz poprostu wypowiedziec umowy ubezpieczycielowi?

    mozesz, ale wychodzi cholernie drogo, zdaje sie, ze 500 euro za dzien
    bez ubezpieczenia.

  • 6. Data: 2010-03-02 22:37:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Musi być ciągłość ubezpieczenia.

    jak napisalem, formalnie nie musi, ale cholernie wali po kieszeni.

  • 7. Data: 2010-03-04 10:01:23
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 2 Mar, 23:35, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > mozesz, ale wychodzi cholernie drogo, zdaje sie, ze 500 euro za dzien
    > bez ubezpieczenia.

    nie - zaszalales z ta stawka :-)

    do 3 dni bez ubezpieczenia - 20% z 500 euro
    od 3 do 7 dni - 50% z 500 eurp
    powyzej 7 dni - 500 euro

    To jednorazowa kara, a nie za dzien :-)

    Wiem, bo placilem za 4 dni bez - agent mnie przekonal, bym najpierw
    blachy wymienil, bo "po co potem umowe ubezpieczenia zmieniac" I te
    udogonienie kosztowalo mnie 250 euro ;-)