  • 1. Data: 2019-12-03 17:30:33
    Temat: OMZRiK ,,grilluje" radnego PiS Mateckiego
    Od: u2 <u...@o...pl>

    ciekawie w tej Bolanda, klimaty prawdziwie kafkowskie:))))))))))))

    https://wpolityce.pl/polityka/475890-tylko-u-nas-mat
    ecki-onet-nie-napisal-najwazniejszego

    [...]

    Portal Onet nie napisał o mnie najważniejszego. Do mojego
    mieszkania w Szczecinie weszło trzech uzbrojonych policjantów. Pokazali
    mi memy, które zgłosił w prokuraturze Rafał Gaweł, twórca Ośrodka
    Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych, który ukrywa się
    w Norwegii

    -- mówi portalowi wPolityce.pl Dariusz Matecki, radny PiS w Szczecinie.

    Przeszukanie Policji w szczecińskim mieszkaniu radnego odbyło się dwa
    miesiące temu, kilka dni po wyborach parlamentarnych. Postępowanie
    dotyczące prowadzonych lub współprowadzonych przez Mateckiego fanpage'y
    wszczęła Prokuratura Rejonowa Praga-Północ w Warszawie.

    Większość zgłoszonych memów nie była mojego autorstwa. Do mnie
    należało zdjęcie, które przedstawiało maskotkę z Ikei, świnkę. Obok niej
    był Koran i informacja, że nagrywam filmik o apostazji w islamie. Za coś
    takiego zabezpieczono mi na dwa dni dwa telefony i komputer

    -- dodaje.

    Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych
    składa fałszywe doniesienia w prokuraturze. Publikują też fałszywe
    doniesienia na swoich stronach internetowych. Uderzają nie tylko w
    polityków, ale prowadzą wielka nagonkę na Kościół katolicki. Będę z tym
    walczył

    -- zapowiada Matecki. Dopytywany o szczegóły, mówi, że poda je niedługo
    na konferencji prasowej.

    Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych
    prowadzi działalność kryminalną. Rafał Gaweł ukrywa się w Norwegii, bo
    jest skazany na dwa więzienia w Polsce. Z Norwegii wysyła fałszywe
    oskarżenia dla prokuratury, a prokuratura wysyła Policję do ludzi

    -- mówi.

    Do ludzi z poważnymi zarzutami nikt nie przyjeżdża, a do mnie za
    opublikowanie zdjęcia i memy, które nie były w większości mojego
    autorstwa przyjechało do mojego domu trzech uzbrojonych policjantów

    -- ocenia.

    Radny wskazuje, że Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i
    Ksenofobicznych prowadzi absurdalne działania również wobec innych osób.

    Przypomnę, że Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i
    Ksenofobicznych próbował odebrać prawa rodzicielskie rodzicom 15-latka,
    który z krzyżem w ręku próbował zatrzymać marsz promujący LGBT. Jest to
    jeden z przykładów, który pokazuje, że oni dyskryminują całą społeczność
    katolików w naszym kraju. Składali też zawiadomienia na arcybiskupa
    Marka Jędraszewskiego

    -- podkreśla Matecki.

    CZYTAJ RÓWNIEŻ: NASZ WYWIAD. OMZRiK ,,grilluje" 15-latka, który z Krzyżem
    w ręku chciał zatrzymać marsz LGBT. Baryła: ,,To zastraszanie mnie i
    mojej rodziny"

    Not. ems
    Zdjęcie Zespół wPolityce.pl
    autor: Zespół wPolityce.pl

  • 2. Data: 2019-12-03 23:06:03
    Temat: Re: OMZRiK ,,grilluje" radnego PiS Mateckiego
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-12-03 o 17:30, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)