  • 1. Data: 2019-12-02 16:32:44
    Temat: znaleziono układ
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Układ odnalazł się w rzeszowskiej ziobroturze. Była księgowa Sądu
    Apelacyjnego w Krakowie miała dostać "sześćdziesiątkę" za obciążenie
    sędziów.

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/status-mal
    ego-swiadka-koronnego-za-sypanie-sedziow-byla-ksiego
    wa-sadu-oskarza/rexk4sm

    "- Czy wiem, który sędzia przyjmował korzyści majątkowe, który
    współpracował i miał znajomych w Platformie Obywatelskiej, który pracował
    przy reprywatyzacji - mieli pytać śledczy

    - Była główna księgowa krakowskiego sądu twierdzi, że próbowano ją zmusić
    do odpowiednich zeznań. Chodziło o to, by w jakikolwiek sposób zaszkodziła
    znanym jej sędziom. W zamian natychmiast odzyskałaby wolność

    - Gdy pojawia się żywa osoba, która wychodzi z aresztu i relacjonuje takie
    historie, to naprawdę cierpnie skóra - mówi Onetowi były rzecznik Krajowej
    Rady Sądownictwa

    - Kilkukrotnie prosiliśmy Prokuraturę Krajową o odniesienie się do tych
    zarzutów. Mimo obietnic nigdy nie otrzymaliśmy odpowiedzi"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2019-12-02 16:57:02
    Temat: Re: znaleziono układ
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.12.2019 o 16:32, sracz z UB pisze:
    > Układ odnalazł się w rzeszowskiej ziobroturze. Była księgowa Sądu
    > Apelacyjnego w Krakowie miała dostać "sześćdziesiątkę" za obciążenie
    > sędziów.

    co w tym Krakowie znowu się wyprawia ?

  • 3. Data: 2019-12-02 17:05:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-02 o 16:32, Olin pisze:
    > Układ odnalazł się w rzeszowskiej ziobroturze. Była księgowa Sądu
    > Apelacyjnego w Krakowie miała dostać "sześćdziesiątkę" za obciążenie
    > sędziów.

    Chyba tylko nasze warszawskie Sądy są kryształowe, bo nic o nich raczej
    nie piszą.

    --
    animka

  • 4. Data: 2019-12-02 19:56:53
    Od: o...@g...com

    użytkownik Olin napisał:

    > "- Czy wiem, który sędzia przyjmował korzyści majątkowe, który
    > współpracował i miał znajomych w Platformie Obywatelskiej, który pracował
    > przy reprywatyzacji - mieli pytać śledczy

    Ale że co? Wszyscy czyli całe 50 osób pisy niesłusznie zamknęły i tylko ta
    księgowa niewinna, czy jak?

    https://youtu.be/IkmaHIQM_K8?t=6

  • 5. Data: 2019-12-03 12:45:13
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 2 Dec 2019 10:56:53 -0800 (PST), o...@g...com
    napisał(a):

    > Ale że co? Wszyscy czyli całe 50 osób pisy niesłusznie zamknęły i tylko ta
    > księgowa niewinna, czy jak?

    Wystarczy, że zapoda haki na kastę i już jest kryształowa.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2019-12-03 15:23:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.12.2019 o 12:45, sracz z UB pisze:

    > Wystarczy, że zapoda haki na kastę i już jest kryształowa.

    zabawny ten sracz, to zrozumiałe, że jeśli świadek, czy osoba podejrzana
    współpracuje z prorokami to może liczyć na mniejszy wyrok lub całkowite
    uniewinnienie, sracz z UB woli kafkowskie klimaty i skazywanie w
    wyrokach zaocznych jak red. Michalkiewicza:)))))))))

  • 7. Data: 2019-12-03 15:40:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
> [...]

    >zaszkodziła
    >znanym jej sędziom. W zamian natychmiast odzyskałaby wolność

    No dobra, ale gdzie byl Sąd ?
    Bo to przeciez sad co 3 miesiace przedluzal areszt.

    Byly wystarczajace dowody, ze cos tam jednak nakradla, czy sad sie nie
    zastanawia - skoro siedzi, to widac winna.

    Czy jakis tam rejonowy wolal nie negowac ustalen apelacyjnego ... czy
    ten apelacyjny obsadzony przez ludzi ziobry ?

    J.

  • 8. Data: 2019-12-03 16:33:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 3 Dec 2019 15:40:21 +0100, J.F. napisał(a):

    > No dobra, ale gdzie byl Sąd ?
    > Bo to przeciez sad co 3 miesiace przedluzal areszt.
    >
    > Byly wystarczajace dowody, ze cos tam jednak nakradla, czy sad sie nie
    > zastanawia - skoro siedzi, to widac winna.

    Rzecz nie w ewentualnej winie, ale składanych jej propozycjach.
    Swoją drogą sąd pierwszej instancji na areszt się nie zgodził, a ziobrotura
    przez 9 miesięcy nie pali się do przesłuchań po czym przychodzą do niej
    dwaj panowie z Prokuratury Krajowej z głową konia, o czym rzecznik
    Prokuratury Regionalnej w Rzeszowie zupełnie nie ma pojęcia.

    Nie da się jednak zaprzeczyć, że w republikach banasiowych to standard.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2019-12-03 16:54:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

> [...]
    >ziobrotura
    >przez 9 miesięcy nie pali się do przesłuchań po czym przychodzą do

    A gdzie adwokat, a gdzie sad - czemu nie argumentowali, ze prokuratora
    nic nie robi, a obywatel siedzi bez potrzeby ?
    Czy po prostu na nasze sady takie argumenty nie dzialaja, niezaleznie
    od tego kto jest przy wladzy :-)

    >dwaj panowie z Prokuratury Krajowej z głową konia, o czym rzecznik
    >Prokuratury Regionalnej w Rzeszowie zupełnie nie ma pojęcia.

    Trudno, zeby o takiej propozycji z rzecznikiem rozmawiali.

    >Nie da się jednak zaprzeczyć, że w republikach banasiowych to
    >standard.

    Tak ogolnie, to standard na calym swiecie.
    Majac jednego oskarzonego, proponuje mu sie, zeby wsypal nastepnych.
    Perspektywa paru lat wiezienia bardzo pomaga w przekonywaniu :-)

    U nas nowum, ze sie proponuje wsypac sedziow ... no ale w koncu w
    sprawa sie dziala w sadzie, i kto wie, ilu sedziow bylo zamieszanych.

    No i z innych spraw slychac, ze czasem sie najezdza na niewinnego
    (rzekomo) czlowieka, ktory akurat komus dobrze ustawionemu przeszkadza

    J.

  • 10. Data: 2019-12-04 10:59:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 3 Dec 2019 16:54:21 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tak ogolnie, to standard na calym swiecie.
    > Majac jednego oskarzonego, proponuje mu sie, zeby wsypal nastepnych.
    > Perspektywa paru lat wiezienia bardzo pomaga w przekonywaniu :-)

    Rzeczywiście, bardziej na wschód to standard. Tam więźniowie nawet częściej
    schodzą niż u nas wieszają się na leżąco, więc nie ma co narzekać.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/