  • 21. Data: 2003-02-06 09:53:55
    Temat: Re: OC i UFG. Poczatujacy kierowcy strzezcie sie ! (dlugie)
    Od: "Leszek" <a...@b...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <1...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b1t9il$67u$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie zależy. Jeśli sprzedającym jest osoba prawna to przedmiot umowy
    opłacie
    > skarbowej nie podlega.
    > Skoro nie podlega, to nie idzie się nawet po pieczątkę do żadnego urzędu.

    Bez pieczątki nie zarejestrujesz auta. W wydziale komunikacji żądają i tyle.
    A ja nie mam ochoty kopać się z koniem więc w drodze z komisu wchodzę do US
    i tam mi pieczątkę wbijają.

    Pozdr
    Leszek

  • 22. Data: 2003-02-06 09:59:28
    Od: "pawel" <p...@v...com>

    KrzysiekPP wrote:

    > To ja cie informuje, ze agent nie ma prawa odmowic sprzedania
    > ubezpieczenia na samochod z probnymi tablicami. Pozniej przychodzisz
    > tylko z twardym dowodem i przepisuja nr rejestracyjny na polisie i
    > przybijaja pieczatke.

    powiem wiecej, MUSISZ ubezpieczyc autko, mimo ze jest na probnych :)

    pzdr
    pawel

  • 23. Data: 2003-02-06 09:59:58
    Od: "pawel" <p...@v...com>

    LEPEK wrote:

    > Na mój gust to pani z wydziału komunikacji powinna o tym informować
    > pt. petentów. Byłoby prosto i jasno.

    w moim UK informuja
    ale sa urzednicy i urzednicy

    pzdr
    pawel

  • 24. Data: 2003-02-06 10:11:52
    Od: "Yennifer" <y...@p...gazeta.pl>

    > Tak
    >
    > Nie zależy. Jeśli sprzedającym jest osoba prawna to przedmiot umowy
    opłacie
    > skarbowej nie podlega.

    Tyle że komisy nie chcą płacić wysokich podatków i rzadko kiedy sprzedaja
    samochody sami (jako strona umowy). Najczęściej są tylko pośrednikami m-y
    sprzedającym a kupującym. A i na umowie kupna - sprzedaży też nie figuruja
    jako strona w interesie.

    Tak więc podatek płaci nabywca lub kupujący lub solidarnie:-)

    pozdr Jola

  • 25. Data: 2003-02-06 10:40:44
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    In pl.misc.samochody "Rafał Bar" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Chyba troche zbyt surowa kara za brak OC, wynikajacy z niedoinformowania ?

    Nie. To nie kara. To poniesienie konsekwencji. Zapłaciłeś za szkody
    jakie wyrządziłeś.

    --
    ___________ (R)

  • 26. Data: 2003-02-06 10:42:21
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    In pl.misc.samochody LEPEK <1...@g...pl> wrote:

    > Na mój gust to pani z wydziału komunikacji powinna o tym informować pt.
    > petentów. Byłoby prosto i jasno.

    Na mój gust to kierowcy powinni byc ubezpieczani, a nei samochody. Wtedy
    nie byłoby problemów.

    --
    ___________ (R)

  • 27. Data: 2003-02-06 10:44:24
    Od: "Baru" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. To nie kara. To poniesienie konsekwencji. Zapłaciłeś za szkody
    > jakie wyrządziłeś.

    Tak, a 3400 to na waciki dla zony poszkodowanego.

  • 28. Data: 2003-02-06 10:47:50
    Od: "Baru" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Rafał Bar" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > [ciaaaach]
    >
    > Na mój gust to pani z wydziału komunikacji powinna o tym informować pt.
    > petentów. Byłoby prosto i jasno.

    Po rejestracji zapytalem urzednika, co mam teraz zalatwic ?
    - 'Nic, przyjdzie pan za miesiac po odbior stalego DR'.

  • 29. Data: 2003-02-06 11:04:43
    Od: "LEPEK" <1...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tyle.
    > A ja nie mam ochoty kopać się z koniem więc w drodze z komisu wchodzę do

    W Trójmieście (konkretnie w Gdańsku) Urząd Miejski - Wydział Komunikacji nie
    wymaga żadnych potwierdzeń z Urzędu Skarbowego. Przetestowane w listopadzie
    ub. roku przy kupnie poleasingowego Seicento (kupujący to inna osoba, niż
    leasingobiorca).
    Pozdrowienia

    --
    --== L E P E K ==--
    T R Ó J M I A S T O

  • 30. Data: 2003-02-06 12:50:21
    Od: Konrad Urbański <urbanski@#WYTNIJ_TO#sol.put.poznan.pl>

    LEPEK wrote:
    > Na mój gust to pani z wydziału komunikacji powinna o tym informować pt.
    > petentów. Byłoby prosto i jasno.
    Tak. Oczywiście. powinna biegać za każdym wchodzącym do urzędu i błagać
    go, by ją wysłuchał.
    W każdym WK jest informacja. Wystarczy zapytać.
    --
    Konrad
    Moja stroniczka: