  • 31. Data: 2003-02-06 14:48:19
    Temat: Re: OC i UFG. Poczatujacy kierowcy strzezcie sie ! (dlugie)
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > a z trzeciej strony, to takich jak Ty to trzeba by powystrzelać!!! pomyśl
    > trochę, zakładam że nie jesteś osobą bardzo zamożną, i co by było jak byś
    > spowodował groźne obrażenie u innej osoby, albo rozbił S-klasę - to z
    czego
    > byś komuś rentę płacił, czy zwrot kosztów bardzo drogiego leczenia, o
    > S-klasie nie wspominając, przez swoją GŁUPOTĘ!!!! naraził byś siebie i
    > prawdopodobnie swoich bliskich na ruinę finansową i pozostało by się tylko
    > powiesić, ech kurwa w tych czsach nie wie, że oc trzeba z momentem

    Wiesz co zal mi Cie CZLOWIEKU. Jestes zwyklym jednak POLAKIEM. Mila porada
    dla goscia ktory jest w sporych tarapatach. Ja np mam prawo jazdy ale nie
    amm zielonego pojecia o ty ch wszystkich niuansach. I pewnie gdybym byl w
    takiej sytuacji jak Rafal ze doweidzial sie ze OC jest wazne to i bym nie
    ubezpieczyl sie wczesniej. I pewnei wtedy tez bys mnie chcial zastrzelic za
    niewiedze.
    Wiesz ze od nadmiaru informacji jest dezinformacja?
    Ja znam tylko te podstawowe prawa (dekalog) i on jest najwazniejszy cala
    reszta to czlowieka wytwory i tak zawile ze zwykly smiertelnik taki ja ja
    sie nie rozezna.

    Pozdrawiam
    AJA
    P.S. mam nadzieje ze Rafalz tego jakos wybrnie.

  • 32. Data: 2003-02-06 15:18:20
    Od: "Elwis" <h...@r...com.pl>

> [...]
    > miesiąc brykam na ubezpieczeniu poprzedniego właściciela, ale nie
    > skojarzyłbym że z chwilą przerejestrowania traci ważność. Na szczęście
    > jeszcze nie przerejestrowałem, ale miałem to zrobic na dniach. Ale z tego
    co
    > czytam muszę zarejestrować 2 tyg. po zakupie więc po jaką mi cholerę
    miesiąc
    > ubezpieczenia OC z poprzednika?? wystarcza przecież 2 tyg. Toż to są
    > przekręty. I jeszcze nic niepowiedzą :(( pewnie bym sie nadział na podobny
    > numer. Ehhh co za świat. Sorry że tak... ale ten post mi pomógł

    No to odetchnąłem bo dziś przerejstrowałem auto na siebie i zastanawiałem
    się czy mi się chce jeszcze stać w PiZetJu ale w końcu pokonałem 'lenia' i
    załatwiłem ubezpieczenie. I całe szczęście bo niewiadomo czy akurat by się
    coś tfu... tfu.. nie przytrafiło.
    Swoją drogą żadna biurwa nie powiedziała mi, że tak działa na ubezpieczenie
    przerejestrowanie auta - jaki kraj takie biurwy...

    --
    ~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
    Pozdrawia Elwis - Electronic Lifelike Worker Intended for Sabotage

  • 33. Data: 2003-02-06 19:22:28
    Od: "Jurand" <j...@p...fm>

    "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> wrote in message

    > Wiesz co zal mi Cie CZLOWIEKU. Jestes zwyklym jednak POLAKIEM. Mila porada
    > dla goscia ktory jest w sporych tarapatach.

    Jest w tarapatach na własną prośbę. Gdyby Ci na przykład kolega powiedział,
    że po 21 roku życia możesz jeździć ciężarówką mając prawo jazdy kat. A, to
    też byś od razu pakował się za fajerę i rżnął potem głupa przy
    policjantach???

    Jurand.

  • 34. Data: 2003-02-06 19:23:01
    Od: "Jurand" <j...@p...fm>

    "LEPEK" <1...@g...pl> wrote in message

    > Tak
    >
    > Nie zależy. Jeśli sprzedającym jest osoba prawna to przedmiot umowy
    opłacie
    > skarbowej nie podlega.

    Jeśli wystawi na to fakturę...

    Jurand.

  • 35. Data: 2003-02-06 19:28:21
    Od: "Jurand" <j...@p...fm>

    "Baru" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ?

    > Tak, a 3400 to na waciki dla zony poszkodowanego.

    Ciesz się chłopie, że, tak jak ktoś tu pisał, nie walnąłeś w coś naprawdę
    drogiego albo kogoś nie uszkodziłeś... Bo byś dopiero wtedy tutaj płakał...
    Zrobiłeś głupotę, poniosłeś za to jeszcze w miarę niewielkie konsekwencje,
    więc powinieneś się cieszyć że tylko tak się skończyło.

    Jurand.

  • 36. Data: 2003-02-06 23:21:51
    Od: "Rafał Bar" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > że po 21 roku życia możesz jeździć ciężarówką mając prawo jazdy kat. A, to
    > też byś od razu pakował się za fajerę i rżnął potem głupa przy

    Nieadekwatne porownanie. Nie pytalem tylko kumpla. To byli znajomi jezdzacy
    samochodami, facet w komisie i gosc w urzedzie komunikacji. Jak wspomnialem
    w innym poscie: moze powinienem powinienem prawnika chcac zakupic samochod ?
    Poza tym okazuje sie, ze jest o wiele wiecej osob, ktore nie wiedza o tym
    obowiazku (ubezpieczenia w momencie rejestracji), tylko mieli wiecej
    szczescia ode mnie: przez wspomniany miesiac jezdzili bezwypadkowo i nie
    zostali zatrzymani przez drogowke.

  • 37. Data: 2003-02-07 11:09:21
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tiger" <t...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Rafał Bar" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a z trzeciej strony, to takich jak Ty to trzeba by powystrzelać!!!
    Może Cię to zdziwi, ale istnieją kraje, w których, żeby uniknąć poważnych
    kłopotów nie trzeba wcale kończyć prawa, ani mieć prawnika w rodzinie. W
    cywilizowanych państwach urzędnik czuje się w obowiązku zaznaczyć, że "jest
    ważne miesiąc, ale skoro właśnie go pan przerejestrowuje, to oc właśnie
    traci ważność". Zaznaczyć i oczywiście ma obowiązek sam to wiedzieć.
    > ech kurwa w tych czsach nie wie, że oc trzeba z momentem
    > zarejstrowania wykupić.......
    Rozumiem, że nie jesteś, jak autor wątku, początkującym kierowcą. A Twoja
    wyobraźnia nie jest zbyt elastyczna.
    Bo wyobraź sobie, że kłopoty może mieć w tym kraju nie tylko Bogu ducha
    winny człowiek kupujący pierwszy samochód, ale także kupujący mieszkanie,
    biorący kredyt w banku, czy nawet otrzymujący spadek, itp. Niestety kolega
    poruszył bardzo ważną kwestię braku bezpieczeństwa prawnego w
    społeczeństwie.
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 38. Data: 2003-02-07 11:14:29
    Od: e...@w...pl (cataztrof)

    Rafal Bar dnia 07 lut 2003 uderzyl kolejno klawisze:

    >powiedzial,
    >
    >Nieadekwatne porownanie.

    Adekwatne - nieznajomosc prawa nieusprawiedliwia....

    Strzeliles glupstwo i na wlasna prosbe masz caly kram na glowie...

    Wystarczylo sie zapytac w urzedzie, gdzie rejestrowales auto...
    a nie cioci/babci/wujka/stryjka....

    Jakkolwiek wspoolczuje to powiem CI :Ciesz sie ze tak sie skonczylo....

  • 39. Data: 2003-02-07 18:46:15
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Thu, 06 Feb 2003 13:50:21 +0100, Konrad Urbański wrote:
    >Tak. Oczywiście. powinna biegać za każdym wchodzącym do urzędu i błagać
    >go, by ją wysłuchał. W każdym WK jest informacja. Wystarczy zapytać.

    A tam poinformuja, albo i nie, albo nierzetelnie.

    Moze nie biegaz za klientem, ale jakies miejsce gdzie obywatel moglby
    uzyskac informacje czego przepisy od niego wymagaja to by sie
    przydalo..

    J.

  • 40. Data: 2003-02-07 18:46:22
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Thu, 6 Feb 2003 09:48:14 +0100, Mariusz (Maniek) Milobedzki wrote:

    >ps.. gwoli informacji dla nastepnych:
    >1) od momentu zakupu OC poprzedniego wlasciciela obowiazuje przez 30dni,

    Nie dluzej jednak niz:
    a) do planowego zakonczenia umowy,
    b) do _dnia_ przerejestrowania.

    J.