  • 1. Data: 2003-02-05 22:09:17
    Temat: Re: adres CZZKiAŚ
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > znalezsc adres CZZKiAŚ w Warszawie, OZZKiAŚ w Poznaniu

    A co to sa?

  • 2. Data: 2003-02-05 22:21:19
    Od: c...@p...onet.pl

    > A co to sa?

    :))) Też się zgubiłem.

    Ciacho

  • 3. Data: 2003-02-05 22:27:29
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Olender wrote:

    > A co to sa?

    Pewnie Centralny/Okręgowy Zarząd Zakładów Karnych i Aresztów Śledczych,
    ale czy to się tak nadal nazywa?

    www.ms.gov.pl/ministerstwo/org_czsw.shtml

    KG

  • 4. Data: 2003-02-05 22:42:57
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Pewnie Centralny/Okręgowy Zarząd Zakładów Karnych i Aresztów Śledczych,
    > ale czy to się tak nadal nazywa?

    No tak -że też się od razu nie domyśliłem :-)))

    Depi.

    PS. A co się stało z ksiązkami telefonicznymi albo informacja telefoniczną
    BTW? Czy ludzie juz najpierw po adres uderzają na Usenet? Signum temporis...

  • 5. Data: 2003-02-05 22:57:19
    Temat: adres CZZKiAŚ
    Od: "MT" <m...@w...pl>

    Czy ktoś posiada i może mi wysłać na priva lub wskazać miejsce gdzie można
    znalezsc adres CZZKiAŚ w Warszawie, OZZKiAŚ w Poznaniu oraz adres do
    Rzecznika Praw Obywatelskich.
    Pozdrawiam grupowiczów

    Tedd

  • 6. Data: 2003-02-06 00:14:05