  • 1. Data: 2003-02-05 22:15:36
    Temat: Może ktoś wie...
    Od: "Michał Juszczyk" <m...@i...pl>

    Mam taką sprawę:
    Pracowałem dwa lata w dziale zachowania jakości pewnej firmy niemieckiej.
    W tym czasie stworzyłem, od podstaw do pełnego wdrożenia, Księgę Jakości
    dotyczącą Ochrony Środowiska na podstawie norm ISO 9000:2000 i ISO 14001.
    Z dniem 1 grudnia ubiegłego roku rozwiązano ze mną umowę o pracę.
    Od około dwóch tygodni dzwoni do mnie mój były szef, kierownik działu ZJ,
    i przekonuje mnie abym sprzedał im ową Księgę Jakości.
    Moje pytanie jest takie:
    Jaką cenę im podać, biorąc pod uwagę fakt, iż zerwanie umowy o pracę
    odbyło się w strasznie niemiłej atmosferze. Po prostu potraktowano mnie
    jak gówniarza.
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2003-02-05 23:08:34
    Temat: Re: Może ktoś wie...
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Michał Juszczyk" <m...@i...pl> wrote in message

    > Moje pytanie jest takie:
    > Jaką cenę im podać, biorąc pod uwagę fakt, iż zerwanie umowy o pracę
    > odbyło się w strasznie niemiłej atmosferze. Po prostu potraktowano mnie
    > jak gówniarza.

    A co ma do tego prawo? Podaj taka, jaka obie strony sa w stanie
    zaakceptowac. Prawo popytu i podazy...

    Pomijam tu fakt, ze nie jestem pewien, czy nie jest ona i tak ich
    wlasnoscia, jesli wykonanie jej nalezalo do zakresu Twoich obowiazków.

    Depi.

  • 3. Data: 2003-02-06 09:32:52
    Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>

    "Marcin Olender" <d...@g...pl> wrote in message
    > Pomijam tu fakt, ze nie jestem pewien, czy nie jest ona i tak ich
    > wlasnoscia, jesli wykonanie jej nalezalo do zakresu Twoich obowiazków.

    Przychylam sie do tej teorii chyba ze robiles to poza godzinami pracy,
    na umowe o dzielo etc.

    No ale jesli chca kupic to im sprzedaj :-)) i tak nie przyda sie w
    innym zakladzie chyba ze jako przyklad.

    Pozdrawiam
    Zonzi

  • 4. Data: 2003-02-06 13:19:15
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

> [...]
    > Jaką cenę im podać, biorąc pod uwagę fakt, iż zerwanie umowy o pracę
    > odbyło się w strasznie niemiłej atmosferze. Po prostu potraktowano mnie

    Rozejrzyj sie dookoła, pomyśl czego ci w zyciu brakuje, zsumuj wszystko
    razem i juz masz cene :))

    Sebasto