  • 51. Data: 2003-02-10 13:29:50
    Temat: Re: OC i UFG. Poczatujacy kierowcy strzezcie sie ! (dlugie)
    Od: Konrad Urbański <urbanski@#WYTNIJ_TO#sol.put.poznan.pl>

    J.F. wrote:
    > Moze nie biegaz za klientem, ale jakies miejsce gdzie obywatel moglby
    > uzyskac informacje czego przepisy od niego wymagaja to by sie
    > przydalo..

    Nie wiem ,na jakim odludziu mieszkasz, gdzie w urzędach nie ma
    informacji, ale w Poznaniu, zarówno w starym był, jak i nowym WK jest
    informacja. Więc myślałem, że to norma... ;-)
    --
    Konrad
    Moja stroniczka:

  • 52. Data: 2003-02-10 17:26:23
    Od: j...@p...onet.pl (J.F.)

    On Sun, 9 Feb 2003 23:17:35 +0100, Marta Wieszczycka wrote:

    >Jedno i drugie świadczy o podejściu do obywatela. W tych samych krajach też
    >zupełnie inne jest podejście ludzi do prawa. Przepisy (np. drogowe) nie są
    >aż tak idiotycznie restrykcyjne, ale też nie są tak nagminnie łamane. To
    >wszystko są naczynia połączone.

    Przeciez te przepisy sa niemal takie same. A przestrzeganie to juz
    kwestia mentalnosci narodowej i skutecznosci policji.

    J.