  • 1. Data: 2017-03-03 18:23:56
    Temat: Nr tel. 146467409 - co to za debil?
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Czy ktoś z Was miał do czynienia z tym delikwentem
    i wie kto to jest, czego chce i jak mógł wejść
    w posiadanie mojego numeru telefonu? Od 1,5 godziny
    ktoś wydzwania do mnie spod podanego w tytule tematu
    numeru (do tej pory 4 razy). Po odebraniu połączenia
    w słuchawce jest głucho, a po 5 sekundach debil się
    rozłącza. Szybkie pytanie do Google'a dało taki rezultat:

    https://www.nieznanynumer.pl/numer/146467409

    Przy ostatnim połączeniu powiedziałem mu/jej, że
    jeszcze jeden telefon do mnie i ma przej... .
    Nie wiem czy wydzwania do mnie człowiek, czy jakiś
    automat i mało mnie to interesuje. Interesuje mnie
    za to jak przygłupowi zrobić skutecznie koło pióra
    (ale w granicach prawa). Radzicie poczekać, aż
    tych połączeń uzbiera się więcej, czy od razu
    zgłaszać czubka do odpowiednich organów?
    Na policji mnie nie oleją? Nie należę do pieniaczy,
    ale miałem kiedyś podobny problem (z osobą,
    którą akurat znałem) ciągnący się około 2 miesięcy
    i od tego czasu jestem na tym tle trochę przewrażliwiony.
    Nie interesują mnie rozwiązania typu "zablokuj lub
    zmień numer" - dla mnie to maskowanie problemu, a nie
    jego eliminacja. Dlaczego to ja miałbym ulegać jakiemuś
    idiocie i pozwalać mu, żeby coś na mnie wymuszał?
    Problemem jest on, a nie ja - jeśli jest chory na łeb,
    to niech go leczą i/lub izolują, a w każdym razie
    pozbawią dostępu do telefonu.

  • 2. Data: 2017-03-03 19:19:20
    Temat: Re: Nr tel. 146467409 - co to za debil?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    8...@g...com
    *Piotrek* napisał(-a):

    > Nie interesują mnie rozwiązania typu "zablokuj lub
    > zmień numer" - dla mnie to maskowanie problemu, a nie
    > jego eliminacja.

    Ale nie ma prostszego rozwiązania niż zablokowanie nr. Jeśli choćby i
    100x trafi w próżnię, to zapał w końcu mu opadnie i da se dupie siana

    > Problemem jest on, a nie ja - jeśli jest chory na łeb,
    > to niech go leczą i/lub izolują, a w każdym razie
    > pozbawią dostępu do telefonu.

    Nie chcesz zablokować nr i (z dużym prawdopodobienstwem) pozbyć się
    problemu to doprowadź do tego.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2017-03-03 20:54:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-03-17 o 18:23, Piotrek pisze:

    Z danych w Internecie wynika, że to STREFA RELAKSU. Podobno jak chwilę
    poczekasz, to ktoś się odezwie i będzie Cię próbował namówić na spotkane
    promocyjne.

  • 4. Data: 2017-03-04 08:05:40
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Robert Tomasik* napisał(-a):

    > Z danych w Internecie wynika, że to STREFA RELAKSU. Podobno jak chwilę
    > poczekasz, to ktoś się odezwie i będzie Cię próbował namówić na
    > spotkane promocyjne.

    Czytałeś?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2017-03-04 13:23:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-03-17 o 08:05, Big Jack pisze:

    > Czytałeś?
    > W wiadomości
    8...@g...com

    Czytałem. Nie powiedziałem, że za każdym połączeniem. Z wpisów w necie
    wynika, że oni kilka razy dzwonią sondując, czy to ktoś odbiera, a potem
    łaskawie się odzywają. Podobno dzwonią z różnych numerów - ostatnie dwie
    cyfry się zmieniają.

  • 6. Data: 2017-03-04 13:59:20
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    W dniu sobota, 4 marca 2017 13:24:03 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > wynika, że oni kilka razy dzwonią sondując, czy to ktoś odbiera, a potem
    > łaskawie się odzywają. Podobno dzwonią z różnych numerów - ostatnie dwie

    Do mnie dzwonili 4 razy z tego samego. Dziwna ta ich
    metoda. Pierwsze 2 telefony: z mojej strony "halo",
    z ich - absolutna cisza. Trzeci: cisza po obu stronach,
    po czym się rozłączyli. Czwarty: mój wulgarny komentarz,
    po którym piątego telefonu, jak na razie, nie było.
    Wyglądało to tak, jakby za każdym razem spodziewali
    się usłyszeć po drugiej stronie kogoś innego niż usłyszeli,
    ewentualnie na głupawą zabawę w głuche telefony. Dość
    często dzwonią do mnie osoby z różnych firm z różnymi propozycjami,
    ale zawsze normalnie się przedstawiają i mówią o co chodzi.
    Nigdy w takiej sytuacji nie byłem niegrzeczny, tym razem
    nie wytrzymałem (ze względu na nienormalne zachowanie
    dzwoniącego) i chyba poskutkowało.

  • 7. Data: 2017-03-04 14:45:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-04 o 13:59, Piotrek pisze:
    > Do mnie dzwonili 4 razy z tego samego.

    Nie rozumiem tego.
    Przecież to jest biznes. Oni muszą jakoś zarabiać.
    Te połączenia ich tak mało kosztują?

  • 8. Data: 2017-03-04 18:56:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-04 o 14:45, z pisze:

    > Nie rozumiem tego.
    > Przecież to jest biznes. Oni muszą jakoś zarabiać.
    > Te połączenia ich tak mało kosztują?

    Pracownik zarabia tysiąc dwieście, komputer go nadzoruje
    i wybiera numery to jakoś muszą odreagować i przerwę
    sobie zrobić. I ma w dupie ile to pracodawcę kosztuje.
    Inna sprawa że pracodawca jako hurtownik pewnie zapłaci za
    połączenie mniej niż my.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-03-04 19:33:39
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 04.03.2017 o 18:56, RadoslawF pisze:

> [...]
    > sobie zrobić. I ma w dupie ile to pracodawcę kosztuje.
    > Inna sprawa że pracodawca jako hurtownik pewnie zapłaci za

    Ej, ale przecież my nic nie płacimy za połączenia. Można jeszcze mniej?

    p. m.

  • 10. Data: 2017-03-04 20:10:12
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 04.03.2017 o 19:33, m pisze:

    > Ej, ale przecież my nic nie płacimy za połączenia. Można jeszcze mniej?
    >
    > p. m.

    To co? Kradniesz?