    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 3 Mar 2017 09:23:56 -0800 (PST)
    Subject: Nr tel. 146467409 - co to za debil?
    From: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Czy ktoś z Was miał do czynienia z tym delikwentem
    i wie kto to jest, czego chce i jak mógł wejść
    w posiadanie mojego numeru telefonu? Od 1,5 godziny
    ktoś wydzwania do mnie spod podanego w tytule tematu
    numeru (do tej pory 4 razy). Po odebraniu połączenia
    w słuchawce jest głucho, a po 5 sekundach debil się
    rozłącza. Szybkie pytanie do Google'a dało taki rezultat:

    https://www.nieznanynumer.pl/numer/146467409

    Przy ostatnim połączeniu powiedziałem mu/jej, że
    jeszcze jeden telefon do mnie i ma przej... .
    Nie wiem czy wydzwania do mnie człowiek, czy jakiś
    automat i mało mnie to interesuje. Interesuje mnie
    za to jak przygłupowi zrobić skutecznie koło pióra
    (ale w granicach prawa). Radzicie poczekać, aż
    tych połączeń uzbiera się więcej, czy od razu
    zgłaszać czubka do odpowiednich organów?
    Na policji mnie nie oleją? Nie należę do pieniaczy,
    ale miałem kiedyś podobny problem (z osobą,
    którą akurat znałem) ciągnący się około 2 miesięcy
    i od tego czasu jestem na tym tle trochę przewrażliwiony.
    Nie interesują mnie rozwiązania typu "zablokuj lub
    zmień numer" - dla mnie to maskowanie problemu, a nie
    jego eliminacja. Dlaczego to ja miałbym ulegać jakiemuś
    idiocie i pozwalać mu, żeby coś na mnie wymuszał?
    Problemem jest on, a nie ja - jeśli jest chory na łeb,
    to niech go leczą i/lub izolują, a w każdym razie
    pozbawią dostępu do telefonu.