  • 1. Data: 2017-03-03 18:19:23
    Temat: kupiony uszkodzony telefon
    Od: mKr <m...@o...pl>

    witam
    kupilem na allegro telefon, przyszedl, ale nie dziala obracanie ekranu,
    uszkodzony jest akcelenomentr czy cos takiego, gosc mi mowi ze u niego
    wszystko dzialalo itd(ale sciemnia bo sie smiał), czy jest szansa na
    odzyskanie pieniedzy od niego? chce telefon odeslac, a zeby oddał mi
    pieniadze. na co sie powolywac, osoby prywatne.

  • 2. Data: 2017-03-03 18:36:52
    Temat: Re: kupiony uszkodzony telefon
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 03.03.2017 18:19, mKr wrote:
> [...]
    > odzyskanie pieniedzy od niego? chce telefon odeslac, a zeby oddał mi
    > pieniadze. na co sie powolywac, osoby prywatne.

    Jeśli nie była wyłączona to rękojmia.

    http://prawo.money.pl/kodeks/cywilny/dzial-ii-rekojm
    ia-za-wady

    Zobacz tutaj:

    https://www.pozew-cywilny.pl/

    i trochę zmodyfikuj pod siebie pamiętając, że twój zakup nie był tzw.
    zakupem konsumenckim.

    JaceK

  • 3. Data: 2017-03-06 15:48:57
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 03.03.2017 o 18:19, mKr pisze:
    > witam
    > kupilem na allegro telefon, przyszedl, ale nie dziala obracanie ekranu,

    Jeśli inne metody nie pomogą, śmiało możesz wystawić negatywny
    komentarz, opcja odwetu od początku lutego już przestała istnieć.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 4. Data: 2017-03-06 17:44:57
    Od: mKr <m...@o...pl>

    W dniu 2017-03-06 o 15:48, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Jeśli inne metody nie pomogą, śmiało możesz wystawić negatywny
    > komentarz, opcja odwetu od początku lutego już przestała istnieć.

    Ale co mi da negatywny komentarz jak bede miał niesprawny telefon :)
    Sprawę będe musiał zgłosić żeby odzyskać pieniadze

  • 5. Data: 2017-03-14 12:12:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Skorzystaj z prawa do rękojmi (kodeks cywilny?).
    Wezwij sprzedawcę do (... i tutaj o co Ci chodzi: ...).

    -----