  • 11. Data: 2017-03-04 20:11:07
    Temat: Re: Nr tel. 146467409 - co to za debil?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-04 o 19:33, m pisze:
    > Ej, ale przecież my nic nie płacimy za połączenia. Można jeszcze mniej?

    A cholera wie czy Ty piszesz serio :-)

    Marketing i reklama przechodzą samych siebie :-)

  • 12. Data: 2017-03-05 09:09:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Robert Tomasik* napisał(-a):

    > Czytałem. Nie powiedziałem, że za każdym połączeniem. Z wpisów w necie
    > wynika, że oni kilka razy dzwonią sondując, czy to ktoś odbiera, a
    > potem łaskawie się odzywają.

    Powiedziałeś: "Podobno jak chwilę poczekasz, to ktoś się odezwie".
    Piotrek miał 4 głuche telefony. Do ilu radzisz mu czekać, aż ktoś po
    drugiej stronie raczy paszczę otworzyć?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2017-03-05 15:26:55
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Dzwoni jakiś automat spamowy, dopiero jak ktoś odbierze, to przełącza na
    konsultanta. Najwyraźniej "konsultanci" wszyscy akurat zajęci, albo za wolno
    podnoszą słuchawkę.

  • 14. Data: 2017-03-05 15:32:25
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 04.03.2017 o 20:11, z pisze:

    > A cholera wie czy Ty piszesz serio :-)
    >
    > Marketing i reklama przechodzą samych siebie :-)

    No serio piszę. Mam prepaida z nielimitowaną liczbą połączeń w cenie za
    cenę jakichś 30zł/mc. Da się chyba taniej. Przecież to teraz jest
    standard, u każdego operatora jest taka oferta, w prepaidzie i
    postpaidzie. Więc, za połączenia płacę tylko miesięczną stałą opłatę.

    Jakbym miał sobie otworzyć biznes polegający na dzwonieniu do Bogu ducha
    winnnych ludzi, to bym właśnie z takiej oferty skorzystał.

    p. m.

  • 15. Data: 2017-03-05 17:03:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Mar 2017 09:23:56 -0800 (PST), Piotrek napisał(a):
    > Czy ktoś z Was miał do czynienia z tym delikwentem
    > i wie kto to jest, czego chce i jak mógł wejść
    > w posiadanie mojego numeru telefonu? Od 1,5 godziny
    > ktoś wydzwania do mnie spod podanego w tytule tematu
    > numeru (do tej pory 4 razy). Po odebraniu połączenia
    > w słuchawce jest głucho, a po 5 sekundach debil się
    > rozłącza. Szybkie pytanie do Google'a dało taki rezultat:
    >
    > https://www.nieznanynumer.pl/numer/146467409
    >
    > Przy ostatnim połączeniu powiedziałem mu/jej, że
    > jeszcze jeden telefon do mnie i ma przej... .
    > Nie wiem czy wydzwania do mnie człowiek, czy jakiś
> [...]

    A powinno.
    Myslisz, ze jak automatowi nagadasz, to sie przejmie ?

    Niestety - typowe Call Center - komputer kreci numer i przelacza na
    wolnego pracownika.
    Jak wolnego akurat nie ma, to masz glucho.

    4 razy to troche malo.

    J.

  • 16. Data: 2017-03-05 17:05:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Mar 2017 14:45:28 +0100, z napisał(a):

    > Nie rozumiem tego.
    > Przecież to jest biznes. Oni muszą jakoś zarabiać.
    > Te połączenia ich tak mało kosztują?

    Tak.
    Telekomunikacja potaniala, juz nie ma minimum 30s za polaczenie.

    J.

  • 17. Data: 2017-03-05 17:32:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-05 o 15:32, m pisze:
    > Jakbym miał sobie otworzyć biznes polegający na dzwonieniu do Bogu ducha
    > winnnych ludzi, to bym właśnie z takiej oferty skorzystał.

    Nie chce mi się szukać w regulaminach ale na pewno operatorzy się
    zabezpieczyli przed "przemysłowym" wykorzystywaniem oferty konsumenckiej :-)

  • 18. Data: 2017-03-05 22:03:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Mar 2017 17:32:19 +0100, z napisał(a):

    > Nie chce mi się szukać w regulaminach ale na pewno operatorzy się
    > zabezpieczyli przed "przemysłowym" wykorzystywaniem oferty konsumenckiej :-)

    Ogolnie tak, ale czy stosuja ?

    No i tu jak widac "stacjonarny" dzwoni.

    J.

  • 19. Data: 2017-03-14 12:14:40
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    U mnie dopiero jak się zaczyna gadać, to automat zaczyna nadawać swoje.
    Jak odbierzesz cichutko, to nie gada.
    No i którą strategię obrać??

    -----

  • 20. Data: 2017-03-16 16:56:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-03-17 o 18:23, Piotrek pisze:
    > Czy ktoś z Was miał do czynienia z tym delikwentem
    > i wie kto to jest, czego chce i jak mógł wejść
    > w posiadanie mojego numeru telefonu?

    Do mnie dzwonili od dwóch dni, a przed chwilą się odezwali. To jakaś
    strefa relaksu z Tarnowa. Robią w Nowym Sączu w Hotelu IBIS spotkanie 28
    marca w sprawie jakiś masażerów. Wygrałem jako jeden z 30 z Nowego Sącza
    odkurzacz (tu poczułem się wyjątkowo), tylko muszę im podać swoje dane
    osobowe, bo nie wiedzą komu wysłać prezent.

    Podobno oferta jest tak wyjątkowa, że bez pisemnego zaproszenia nie
    wpuszczają,jak zaproponowałem, ze może jako ten jeden z 30 szczęśliwców
    pójdę incognito i odbiorę. Może terrorystów się boją. Pani była
    zdziwiona, jak jej powiedziałem, że już w Internecie o ich głupocie
    piszą. Walczyła "jak lew" o dobre imię swojej firmy :-) W Sączu na
    spotkaniu chyba niestety będzie tylko 29 wybrańców, bo szkoda mi czasu.