  • 1. Data: 2017-03-01 11:35:02
    Temat: Pogrzeb "byłego" teścia a urlop okolicznościowy.
    Od: b...@g...com

    Witam.

    Czy z okazji pogrzebu teścia, z którego synem jestm od dawna rozwiedziona,
    przysługuje dzień urlopu okolicznościowego? Dodam, że pogrzeb jest 300 km od mojego
    miejsca zamieszkania.

    Pozdrawiam - Aicha

  • 2. Data: 2017-03-01 11:37:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-01 o 11:35, b...@g...com pisze:
> [...]
    przysługuje dzień urlopu okolicznościowego? Dodam, że pogrzeb jest 300 km od mojego

    Zgodnie z prawem, teść pozostaje teściem, nawet po rozwodzie z mężem.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-03-01 14:36:31
    Od: b...@g...com

    W dniu środa, 1 marca 2017 11:37:38 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    przysługuje dzień urlopu okolicznościowego? Dodam, że pogrzeb jest 300 km od mojego
    miejsca zamieszkania.

    > Zgodnie z prawem, teść pozostaje teściem, nawet po rozwodzie z mężem.

    Dziękuję. Tak też myślałam, ale zawsze znajdzie się jakiś domorosły znawca prawa :)

    Pozdrawiam - Aicha

  • 4. Data: 2017-03-01 14:48:27
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nam wszystko jedno, ciekawe jakiej papierologii oczekuje pracodawca.

    -----

  • 5. Data: 2017-03-01 14:59:19
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-03-01 o 14:36, b...@g...com pisze:

> [...]
    miejsca zamieszkania.

    > Dziękuję. Tak też myślałam, ale zawsze znajdzie się jakiś domorosły znawca prawa :)

    Ale raczej pojedź na pogrzeb, jeśli nie chcesz mieć ewentualnych
    problemów z czujnym pracodawcą.
    Pozostaje pytanie jak to teściowa zniesie.

  • 6. Data: 2017-03-01 15:15:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-01 o 14:59, t-1 pisze:

    > Ale raczej pojedź na pogrzeb, jeśli nie chcesz mieć ewentualnych
    > problemów z czujnym pracodawcą.

    Urlopu nie trzeba wykorzystywać na pójście na pogrzeb.

    > Pozostaje pytanie jak to teściowa zniesie.

    A co to ma do rzeczy?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-03-03 12:47:10
    Od: r...@k...net

    W dniu środa, 1 marca 2017 16:11:20 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Nam wszystko jedno, ciekawe jakiej papierologii oczekuje pracodawca.
    Kopia aktu zgonu. Nic więcej nie musi mu pokazywać.