  • 1. Data: 2017-02-24 09:24:33
    Temat: AC a zamach terrorystyczny
    Od: p...@g...com

    http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,2140983
    3,po-zamachu-w-berlinie-towar-zardzewial-ciezarowka-
    stoi-grozi.html#BoxLokSznLinkImg

    Ubezpieczenie samochodu nie obejmuje ataków terrorystycznych.

    faktycznie TU moze nie uznac roszczenia ? nie napisal o jaka firme chodzi wiec OWU
    brak

    P.

  • 2. Data: 2017-02-24 09:38:05
    Temat: Re: AC a zamach terrorystyczny
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Ubezpieczenie samochodu nie obejmuje ataków terrorystycznych.
    >
    > faktycznie TU moze nie uznac roszczenia ? nie napisal o jaka firme

    Krakowskim targiem "najzręczniej" będzie chyba wypłacić odszkodowanie
    ale nie zamach terrorystyczny by stworzeniem *bardzo* wąskiego
    precedensu uniknąć tworzenia szerokiego precedensu.

    Tak jak facet powiedział [1]: Co ubezpieczalnia _może_ zrobić (a potem się
    parę lat wozić po sądach ze sporym ryzykiem medialnego czarnego PR) to jedno.
    To co jej się _opłaca_ zrobić to drugie.

    [1] http://wyborcza.pl/7,75248,21409833,po-zamachu-w-ber

    --
    A. Filip
    Nie można tańczyć na dwóch weselach ani jedną sempiterną siedzieć na

  • 3. Data: 2017-02-24 13:10:00
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 24 Feb 2017 00:24:33 -0800 (PST)
    p...@g...com wrote:

    > Ubezpieczenie samochodu nie obejmuje ataków terrorystycznych.

    Jak dla mnie to dość pokrętna logika. Ubezpieczenie mają wypłacić za kradzież pojazdu
    i ewentualne straty, jeśli oprócz pojazdu ubezpieczony był transport i konsekwencje
    niedostarczenia.

    G... ich obchodzi co z pojazdem zrobił złodziej.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 4. Data: 2017-02-24 13:10:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >Ubezpieczenie samochodu nie obejmuje ataków terrorystycznych.
    >faktycznie TU moze nie uznac roszczenia ? nie napisal o jaka firme

    O ile pamietam, to takie zastrzezenia sa czeste.

    Wiec ... moze, jesli umowa takie zastrzezenie miala.
    Moze, jesli miala wymienione ryzyka przed ktorymi ubezpiecza, i
    zamachu tam nie bylo.

    Do tego moga dojsc inne ubezpieczenia, ktore moze pokrywaja, a moze
    nie :-)

    A Tupolew juz 7 lat gdzies tam rdzewieje, i ani naprawic, ani sprzedac
    :-)

    Ciekawe kiedy prokuratura zwolni audi premier Szydlo ... itd ...

    J.