  • 11. Data: 2011-04-14 16:53:51
    Temat: Re: Nowy DO
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Thu, 14 Apr 2011 10:45:55 +0200, Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    wrote:

    >euro 2012 - "wicie rozumicie, chcielismy, ale z przyczyn obiektywnych
    >sie nie dało. Ale slowa dotrzymamy i beda, ale pozniej." - 2014

    Z tego co mówili, do te nowe DO co to niby miały być od lipca, miały
    być bezpłatne.
    Czy to znaczy, że jeśli muszę wymienić DO w 2012 roku, to będę 30 zł w
    plecy???
    --
    A.

  • 12. Data: 2011-04-14 17:22:26
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    agent73 pisze:
    > Z tego co mówili, do te nowe DO co to niby miały być od lipca, miały
    > być bezpłatne.
    > Czy to znaczy, że jeśli muszę wymienić DO w 2012 roku, to będę 30 zł w
    > plecy???

    BIP

    Opłaty: Brak opłat
    Miejsce złożenia dokumentów: Urząd Gminy

    tak jest obecnie

    jak będzie w 2012 nie wiadomo

    andy_nek

  • 13. Data: 2011-04-14 17:30:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "agent73" napisał w wiadomości grup
    com...
    > Z tego co mówili, do te nowe DO co to niby miały być od lipca, miały
    > być bezpłatne.

    Już od roku DO są za darmo.

  • 14. Data: 2011-04-14 19:55:11
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "qwerty" dyskusyjnych:1f9eq6ldbel5f2hk3a7mmv67nat727t65o@4ax.
    com...

    > Już od roku DO są za darmo.

    Nie ma czegos takiego jak "za darmo". Wprawdzie za wydanie nowego
    DO nie placisz, ale za zdjecia niezbedne aby go uzyskac juz tak.
    AM

  • 15. Data: 2011-04-15 08:43:06
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 21:55:11 +0200, Hades napisał(a):

    > Nie ma czegos takiego jak "za darmo". Wprawdzie za wydanie nowego
    > DO nie placisz, ale za zdjecia niezbedne aby go uzyskac juz tak.
    > AM

    Dolicz jeszcze bilet z PKSu którym musisz dojechać do gminy ;P
    Malkontent... :/

  • 16. Data: 2011-04-15 09:12:51
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Kamil"

    > Dolicz jeszcze bilet z PKSu którym musisz dojechać do gminy ;P
    > Malkontent... :/

    Alez nie malkontent. Po prostu w zyciu nie ma niczego za darmo. To zas
    ze sie tak mowi nie oznacza tego ze tak jest.
    AM
    P.S.Do Urzedu Gminy moge dojsc pieszo w jakies ... 6 minut.

  • 17. Data: 2011-04-15 09:30:44
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Hades pisze:

    > Alez nie malkontent. Po prostu w zyciu nie ma niczego za darmo. To zas
    > ze sie tak mowi nie oznacza tego ze tak jest.
    > AM
    > P.S.Do Urzedu Gminy moge dojsc pieszo w jakies ... 6 minut.

    na bosaka idziesz?

    andy_nek

  • 18. Data: 2011-04-15 09:30:52
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-15 11:12, Hades pisze:

    > Alez nie malkontent. Po prostu w zyciu nie ma niczego za darmo. To zas
    > ze sie tak mowi nie oznacza tego ze tak jest.
    > AM
    > P.S.Do Urzedu Gminy moge dojsc pieszo w jakies ... 6 minut.

    A co mógłbyś w tym czasie zrobić *konstruktywnego*, *pożytecznego*,
    *dochodowego* ? Czego *NIE ZROBISZ*, bo musisz dymać po dowód i to co
    najmniej dwa razy?
    Dowody osobiste są szkodliwym wymysłem totalitarnego państwa służącym
    wyłącznie gnębieniu poddanych.

    Ile jeszcze jest takich urzędniczych wynalazków, że wspomnę choćby
    niedawną zmianę czasu nie mającą żadnego merytorycznego uzasadnienia (w
    epoce oszczędnościowego oświetlenia i kuchenek elektrycznych o mocy 10kW)

    Zabić urzędnika, to nie grzech. To dobry uczynek. Nie ma potrzeby się
    spowiadać (to tak a'propos Świąt)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 19. Data: 2011-04-15 09:36:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-15 11:30, Maruda pisze:

    > Ile jeszcze jest takich urzędniczych wynalazków, że wspomnę choćby
    > niedawną zmianę czasu nie mającą żadnego merytorycznego uzasadnienia (w

    Zmiana czasu jak najbardziej ma uzasadnienie. Wpaja przekonanie u
    obywateli, że urzędnik może wszystko, nawet dyrygować czasem. To taki
    atrybut waadzy absolutnej. W UBeckich więzieniach trzymano ludzi bez snu
    przez doby - bo mogli. Teraz też żonglują czasem jak chcą - bo mogą. Bo
    to oznacza waadzę.

    > Zabić urzędnika, to nie grzech. To dobry uczynek. Nie ma potrzeby się
    > spowiadać (to tak a'propos Świąt)

    Nie będziesz miał może przyjemności gościć na jutrzejszym Kongresie?

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2011-04-15 19:21:09
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > podobnoż od lipca ma być nowy DO z podpisem elektronicznym.

    Wierzysz wladzom, powaznie? :)

    "PL.ID dopiero od 1 stycznia 2013 r.
    MSWiA chce przesunięcia o 1,5 roku datę wydawania nowych e-dowodów (kart
    chipowych).
    Nowe dowody - karta Pl.ID - zgodnie z ustawą miały być wydawane od 1 lipca
    2011 r.
    Szanse na to były jednak od początku niewielkie. [...]"

    http://ngi24.pl/article/1071/pl-id-dopiero-od-1-styc
    znia-2013-r

    Co jest baaardzo dziwne, bo przeciez rowno rok temu
    nie bylo zadnych opoznien:

    "Mamy wiele sygnałów o problemach z projektami informatycznymi. To
    nieprawda - zapewnia resort."
    http://www.ngi24.pl/article/757/mswia-nie-ma-opoznie
    n-w-projektach-it

    PS